• Glass

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Nu är det dags för ännu en ny tråd

Alla är välkomna på våra träffar.
    Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
    Välkomna

• Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
  • Örnen76

Shalita - du känner ingen som du kan ge bort kläderna till i present då?

• Smurfens Mamma
    MeandI jag har kollat på de kläderna bla sååå coola med döskallar  Räcka ut tungan! Jag ska fundera lite och höra mig för först, ev så får vi besök fr England den veckan... ska kolla om de kommer första eller andra veckan! När måste jag bestämma mig!?!!?

ja pengar... funderar på 1000.- men katten har jag råd med det... ska se vad Vendel ska betala i Golf räkning... heheheh jag kan ju dela det på 2 och ta till vardera mässan... Cool
    ♥ Wilhelms mamma Angelica ♥
  • Örnen76

Seedorfs - precis! Så kan man ta kort på sin bebis med döskallekläder och göra en LO med dina uppstämplade döskallefoamisar!!!! (öhh...skadad? jag? NÄÄ? )
    Det är väl bra om jag får besked senast den 30/3 typ...

• Shalita

Nyfiken: Jag har visserligen en kompis som väntar barn men hon ska inte ha förrän i augusti (nej, inte du Carolina, en annan ) så det känns lite tidigt att köpa redan nu. Och till ett par som fick för en månad sedan har vi redan handlat (och gett också). Jag känner inte för att köpa till ett eventuellt eget barn heller, det kan ju dröja flera år eller så kanske vi inte får barn alls och då blir det bara jobbigt att handla på sig en massa saker/kläder som vi måste göra oss av med sen.

• Smurfens Mamma
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-01 15:52:49 följande:
    Seedorfs - precis! Så kan man ta kort på sin bebis med döskallekläder och göra en LO med dina uppstämplade döskallefoamisar!!!! (öhh...skadad? jag? NÄÄ? )Det är väl bra om jag får besked senast den 30/3 typ...
    ja jag planerar inköpen så att de matchar framtida LO hihihi igår köpte jag W en topp med stjärnor på... stansade ju en massa stjärnor i tisdags hihi
  • Örnen76
    Seedorfs skrev 2007-03-01 15:56:31 följande:
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-01 15:52:49 följande: Seedorfs - precis! Så kan man ta kort på sin bebis med döskallekläder och göra en LO med dina uppstämplade döskallefoamisar!!!! (öhh...skadad? jag? NÄÄ? )Det är väl bra om jag får besked senast den 30/3 typ... ja jag planerar inköpen så att de matchar framtida LO hihihi igår köpte jag W en topp med stjärnor på... stansade ju en massa stjärnor i tisdags hihi ♥ Wilhelms mamma Angelica ♥
    HaHa!! Ska kanske ta med lite av Gustav kläder till mässan, så man kan köpa matchande papper och dekos!!!
  • Smurfens Mamma
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-01 16:01:29 följande:
    HaHa!! Ska kanske ta med lite av Gustav kläder till mässan, så man kan köpa matchande papper och dekos!!!
    Smart idé
  • Örnen76

Seedorfs -

Nu har jag lagt ut LO med pusselbitsteknik i mitt galleri

• tatoo rosen

mässa lördag 3/3 kl 11-18
    Maggi
    Angelica (Seedorf´s) och ev svägerska Gabriella kl 14
    NyfikenÖrn kl 11
    Tatoo rosen + kompis kl: 12 ca
    Vildkaprifol + kompis