Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
örnen vilken vecka var du i då?
örnen vilken vecka var du i då?
Angående pyssel i veckan.
Jag har inte tillgång till bil på onsdagen och på tisdag så måste jag hämta gubben vid fem om jag ska ha bilen. Torsdagen vet jag inte ännu. Det beror på vem som har störst behov av den, men jag tycker såklart att det är jag
S-M Nej stämplarna har inte kommit.
Hon friskriver sig ansvaret för skickade grejer på sin sidan, men jag kar läst konsumentlagen nu och det kan hon inte. Det är nästa så att jag hoppas på att hon börjar bråka
Ska ge henne kvällen på sig att svara på mina mail, sen skickar jag ett nyt och då lär det vara rejält bitskt
Tänkte skriva så här till dem, hur låter det?
Hej!
Jag är medveten om att ni inte har haft internet den senaste tiden, så jag har inte tjatat på er, men nu skickar jag en liten påminnelse.
Mina stämplar har inte kommit fram.
Jag uppskattar om du skickar nya till mig snarast eftersom jag behöver dem snarast, annars så får jag avbeställa ordern.
Jag vet att ni friskriver er från ansvar då ni postat varor, men enligt konsumentköpslagen så kan ni inte göra det. En vara är inte levererad förrän den når fram till kunden. Konsumentköpslagen kan heller inte förhandlas bort så att vilkoren för kunder blir sämre än i lagen.
Så jag uppskattar om jag får ett svar ifrån er där ni skriver att stämplarna är påväg.
Hoppas inte att detta ska påverka vårt samarbete i framtiden
med vänliga hälsningar
Jessica
åh, ni ska äta scones... Vill också ha.... Men vi ska titta på Piggelin
Klockan 11 och efter det så äter vi lunch och pratar om hur vi ska uppfostra vår miniglass