Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
jag är med på torsdagsdagen, men inte kvällen. Maken kommer hem då och behöver hämtas och sen behöver han pussas på
jag är med på torsdagsdagen, men inte kvällen. Maken kommer hem då och behöver hämtas och sen behöver han pussas på
Ja vad skoj, det var jättelänge sedan jag var hemma hos dig Anne
Jag vet inte vad jag tar med, bröd kanske?
Jag har inte heller pysslat så väldigt mycket, men det hindrar oss ju inte från att skriva här inne annars
Fint väder och långledighet gör nog sitt till när det handlar om surfande
Imorgon, kommer någon mer?
Jag tänkte baka väldens godaste kladdkaka (ödmjukt )
SM, ska du laminera många sidor? Annars så vill jag inte ha något fö det, såklart, det är ju så lite pengar som det handlar om.
Jag har glass och grädde till kladdisen, och ost och smör till brödet, fast ni får blanda som ni vill Hm... dricka.. jag har te och kaffe...
När kommer gubben din hem? Om ni inte din moder kan i morgon...
Härligt kort och vilket mysigt papper det var, det där med stygnen på, eller vad det nu heter
Vill bara göra er uppmärksamma på att jag just har kört maken till jobbet och vad klocka är. Det är löjligt tidigt och helt onormalt, till och med osunt att vara uppe så här tidigt...
Godmorgon, igen. Nu har jag sovit lite till
Örnen, så skönt att bli lite bortskämd!
Sm så tidigt kan man inte gå upp, du får säga upp dig helt enkelt
Carolina, segt med jobbtjafs, men bra för oss, då kan du komma på pyssel!
Mojje, jag vet inte alls vd jag ska pyssla med. Jag har fyllt på mina färjer så om ni vill måla på något så är det bara att ta med sig något att måla på.