Inlägg från: Smurfens Mamma |Visa alla inlägg
  • Smurfens Mamma

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Hejsan!!

Vildkaprifol skrev om vattenfasta stämpel dynor, vilket/vilka märken är det?! Tänkte att jag skulle se om jag får tag på det idag!

Brazzil Bling finns det att köpa ngn stans i stan, jag har bara sett det på nätet än så länge!?

KL 14 öppnar kortmakare, Wilhelm har lite feber, så jag ska se hur han "utvecklar" den, om vi åker eller inte! Annars så ska jag "flirta" med Vendel och se om vi kan ta en trip när han kommer hem ! de har öppet till 22 idag!!

aaahhhhh ännu en vecka, pyssel i morgon, mässa i helgen

♥ Wilhelms mamma Angelica ♥
  • Smurfens Mamma
    Vildkaprifol skrev 2007-02-26 13:27:50 följande:
    Seedorf: Angående Bling så vet jag inte om någon affär har dom men ring till Scrapbook.etc och fråga om dom har inne. De har massa Bazzil men alla finns inte med på hemsidan, mycket möjligt att Bling finns där.Brilliancedynorna är vattenfasta tex. Finns fler men jag minns inte vad de heter. Fråga i affären eller läs på dynan, det står alltid på om de är vattenfasta.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Tack tack, från den tjatiga frågvisa ...
     Ska kolla med scrapbook på onsdag, de har ju stängt idag! är det bra väder så kanske W o jag tar en promenad dit på onsdag...

Ska bli så kul att ses i morgon!!

Nu ska jag fixa skötväskan och så så det bara är att mata när W vaknar!!

Ha det gott så länge!!
  • Smurfens Mamma

Vecka 9:
    Tisdag från kl 11 hos NyfikenÖrn:

NyfikenÖrn & Gustav - bröd
    Glass
    mojmojmoj och sonja: äter ju ingenting...men tar nog med någont litet åt er andra....
    Vildkaprifol och Nora - grönsaker till pålägg
    Seedorfs- Cola light och Vindruvor
    Anne81 & Emma pålägg (skinka)

det blev vindruvor oxå från mig!

kommer nog i mina grå mysbyxor im, hoppas det e ok det är en del av min" pyssel klädsel"

Så Glass och Vildkaprifol, ni är här vid 1015, kommer ni till mig där jag bor då?!

Tjing

• Smurfens Mamma
    Glass skrev 2007-02-26 18:45:24 följande:
    seedorf, japp det är planen. Jag ringer när vi är där så får du komma ut Angående myskläder så har jag på mig det ibland, jag älskar mina träningsbyxor och jag har inga planer på att imponera på någon av er, så då åker de på ibland
    vad härligt, då får ni se mig från min alra bästa sida im då
  • Smurfens Mamma
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-26 18:50:37 följande:
    Seedorfs - mysbyxor är pysselbyxor
    Räcka ut tungan japp det är ju det Räcka ut tungan vad härligt det är med likasinnade!!!

Ska kolla på idag vad jag ska ha med mig t im!! Tar de få stackars stämplarna jag harFörvånad  Sen ska jag se om jag kan komma på ngt jag vill fixa med im mer än o "snylta" på era stämplar QK och annat Förvånad 

Det blev inte så mkt shoppat idag, en brun stämpel duna o ngr Brazzil papper!!
    Tar kortmakaren nästa vecka... tråkigt att åka själv o dreggla

tjing
  • Smurfens Mamma

Mojmojmoj; hoppas det är bättre i morgon!! Vi håller tummarna här!!

• Smurfens Mamma

Natti natti,

nu är det dags att krypa till sängs, sonen håller på o få kindtänder, och är orolig....

Ser fram emot imorgon jätte mkt!! Ska bli kul att träffa er alla stora som små!!

Sov gott
    Angelica

• Smurfens Mamma

GOD MORGON!!

Alla laddade för idag?!?!?

Jag e som en pirrig barnunge

Ses om en stund

• Smurfens Mamma
    Vildkaprifol skrev 2007-02-27 00:35:05 följande:
    Har lagt in några fler bilder på kort i mitt galleri. Nu ska jag gå och lägga mig. Sov gott, vi ses i morgon! (Fast egentligen i dag).
    Fiiiiina kort
  • Smurfens Mamma
    Glass skrev 2007-02-27 08:27:00 följande:
    urk, jag hamnade i soffan och orkar  nu inte röra mig..... Tur att jag har lovat att hämta er andra, annars så hade det nog blivit lite trögt för mig att komma iväg.
    hmmmm, vet hur den kännslan är... tur att du ska hämta flickor på vägen

Moj hur är det med lill skruttan!?!?! hoppas det är ok idag!!
Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg