Inlägg från: Smurfens Mamma |Visa alla inlägg
  • Smurfens Mamma

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Hej hej

nu e jag oxå hemma!!

Träffade Glass och Vildkaprifol o ngr andra FL kompisar!!

Vad kom då jag hem med... MASSOR av Brazzil Bling !! !! kommer inte ihåg vad firman heter men den ligger bredvid Arkivets ställe och de har massor med papper i "typ" lp ställ 4.50 st och 4.- om man tar 10 el mera!! Rekomenderas de har även vanliga enfärgade cs!

Sen så vart det stämplar, en bakgrund stämpel med text om kärlek, en rund stämpel som det stod 100%KÄRLEK med ett hjärta i mitten, en Magnolia en ängel i klänning som håller en JÄTTE bukett blommor!! en som det står en liten kram på, och ett mini mini hjärta... sen så såg jag två stämplar som var slut som kommer in i morgon, så jag tänkte flirta med er som går im om ni kanske kan handla

sen vart det ngr mönstrade ark och ngr stickers och akrylklossar och sån där gummi till stämpel monteringen! emboss stä,pel/vattenstämpel... tja det var väl det hela ... längtar redan till nästa mässa

Tyvärr hittade jag ingen bra 12*12 förvaring
    Suktade efter Revolution och alla fina dies som finns = VILL HAAAAA....

Jag vill GÄRNA pyssla snart ... nästa vecka ?!?!??!

Kram så länge

ps tack för komentarerna om mina små kort!

♥ Wilhelms mamma Angelica ♥
  • Smurfens Mamma
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-03 18:17:00 följande:
    pssst...Seedorfs... vilka stämplar vad det som var slut? I can fix
    Skrattande du e en ängel Oskyldig

det är stämplar fr Magnolia det ena är en som bara e text!! Påsk hälsning "typ" äggliga kramar... sen är det en liten kille med snickarbyxor som han har en liten döskalle på och så är det en "ängel" i en badbalja !!

sen om du orkar o vill så var jag klantig o köpte bara ett papper av ett som jag insåg att jag vill ha mera av det är ett grönt papper som ser ut som de har teknat gräs på, det är av märket CK OK

jag minns inte vad det hette "butiken" men när man kommer in på mässan så till höger är ett "stånd" sen så är det ett stånd precis bakom dem, där var det de har MKT med papper och de har tom så att de tar kort!! om du har lust att ta 5 st sådana med...
    Oj oj... om du handlar allt detta för mig så får du säga till så sätter jag över pengartill dig!!!

Nu kallar sonen, skriver mer lite senare!!
    KRAMAR
  • Smurfens Mamma

Tosdag+fredag funkar för mig

Tack Nyfiken min ängel

• Smurfens Mamma

Jag vill ha pyssel träff idag ngn som kan he he he he Räcka ut tungan

• Smurfens Mamma

här e mina inköpta stämplar... inte så många men jag hade ju plan för fler... men de fixar nog nyfiken för mig im
  • Smurfens Mamma
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-03 21:17:47 följande:
    Seedorfs skrev 2007-03-03 21:17:00 följande: här e mina inköpta stämplar... inte så många men jag hade ju plan för fler... men de fixar nog nyfiken för mig im ♥ Wilhelms mamma Angelica ♥Superfina stämplar!!! kom hit bums!!!!
    Cool oki ska bara ta och packa ihop Vendel och Wilhelm så kommer vi Skrattande
  • Smurfens Mamma
    natti natti
    nu ska jag lägga mig och ligga o fundera på kort o LO:s Skrattande

Nyfiken och mojx3 hoppas att ni får kul imorgon på mässan Räcka ut tungan
  • Smurfens Mamma
    Gråter sorry, Vendel vägrade bege sig ut o köra bil... hmmmm får väl ta körkort snart...

ha det sååååååååååååå kul idag, på distrasskursen och shoppingen!!
  • Smurfens Mamma
    PYSSEL v.10

Måndag

Tisdag
    Seedorfs (ev Wilhelm)

Onsdag
    Seedorfs (ev Wilhelm)

Torsdag
    Seedorfs (ev Wilhelm)

Fredag
    Kanske: Seedorfs (ev Wilhelm)

-----------------------------------------------------------------------------------------------
    Var ska vi vara?
    tid?
    fika?
  • Smurfens Mamma
    kul med ännu en mässa... o sen den på svenska mässan med LYX!!

Vad e det du ska sälja av på tradera?!

Köpte du den stora rosa Scrapväskan!?!?!? LYCKOST!!! Det blir ju jätte smidigt d¨du ngn gång beger dig i väg med ala dina pysselsaken härligt härligt!!

Jag spelar ju Sims2 och pysslar... nu har jag ny jätte rolig expansion till soelet samtidigt som jag vill scrappa o fixa stämpar/kort... BESLUTSÅNGEST Räcka ut tungan
Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg