• Glass

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Örnen76 skrev 2007-04-26 09:20:38 följande:
    Glass - härligt att du känner dig bättre
    Tack
    mojmojmoj skrev 2007-04-26 09:22:40 följande:
    Glass: funderar på att åka in till stan en sväng....säg till om du vill sällskapa lite...isf åker vi in till halv ett-ett.
    Hm, men hur och var ska jag parkera då? Då får jag vara där vid tolv och cirkla runt på heden i väntan på parkering....
    *funderar*
  • Glass

Jag är sugen på panpizza på pizzahut!

Maken tycker att det är dags att jag börjar äta riktig mat nu och inte bara lever på kladdkaka och muffinssmet. Förstår inte vad han menar, jag åt faktiskt två rostade mackor med sylt på igår också, utöver kladdkakan...

• Glass
    Örnen76 skrev 2007-04-26 09:30:56 följande:
    Ska ju in på jobbet och säga hej innan workshopen. Ska samtidigt passa på att ställa en liten låda med kort där och sedan hämta den när jag åker från Floda. Hoppas att jag får något sålt
    Hoppas att du får sålt en massa!
  • Glass

Ja nu är mitt pizzabehov tillfredsställt. Jag åt fem bitar, jag brukar bli skitmätt efter tre annars
    Trodde inte att jag skulle tycka att det skulle bli så skoj att gå på stan, men det var väldigt mysigt. Inte en enda klädaffär behövde jag gå in i, annars så brukar fördelningen vara 90% kläder och 10% pyssel när jag går med andra människor och eftersom kläder är ett av de intressen som jag inte odlar så är det skönt att slippa titta på dem
    Shoppade lagom mycket pyssel, så att man har lite nytt att leka med, men inte så att maken kan klaga

Örnen, trista arbetskompisar du har. Säger som mojje, varför får inte lådan stå där?

SM och sm:s syster och Örnen. Skoj med workshop igen! Kände att jag inte hade så stor anledning att åka dit nu igen, men om några veckor så åker jag gärna igen.

Vad händer i morgon? Är det något pyssel på g?

Jag känner för att vara lagom social, men ändå kunna sitta och pyssla med något. Är inte redo att bara umgås med folk utan jag vill pyssla... babbel, babbel Jag vet iallafall vad jag menar även om ingen annan fattar

• Glass
    Smurfens Mamma skrev 2007-04-26 17:30:59 följande:
    Helt ok!!! Ni är så välkomna så!!! 11-12 blir strålande W o jag är uppe från 0730
    Vad bra!

Ot, som vanligt.

Jag är så öm i rumpan! Det finns två möjliga anledningar. Antingen så har jag suttit för mycket på den, eller så gick mojje och nöp mig i den hela dagen på stan idag.... Var tror ni?
  • Glass
    Örnen76 skrev 2007-04-26 21:40:21 följande:
    Lördagen den 9 juni kommer min kusin hit!! Då vore det superkul om ni ville vara med oss och pyssla!! Hon lovar att ta med så mycket stämplar och dies som hon får plats med i bilen (förutom sambo, och två barn )
    Det vore otroligt roligt!
    Jag skriver upp det i almenackan!
  • Glass

Var är alla människor?
    Det är bara några få av oss gamlingar kvar, har alla andra övergivit oss?
    Eller har de tröttnat på att pyssla?
    Läser de ens tråden?

Så, hör nu alla gamlingar, kom fram och berätta varför ni inte är med oss längre!

Visst inser jag att det finns mycket i livet som gör att man inte kan komma på pyssel, men man kanske kan komma en stund för sällskaps skull? Eller åtminstone skriva lite i tråden?

Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg