• Glass

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

A-C!
    Skoj att se dig i tråden
    Vi hörde om er utflykt till landet och om sambons mysiga initsiativ att ta ledigt. Vi ville ha dig på pysslet, men det var såklart ännubättre att ni fick en mysig picknick!

Pyssel nästa vecka är inte lart ännu vad jag vet. Torsdagen är ett önskemål från seedorfs syster, men vi gör väl en lista som vanligt? Eller det kanske vi redan har gjort, men att jag glömt bort det. Får se om någon med mer koll än jag skriver om det

Mojje, ska regga ig där och skriva om poppes stämplar

• Glass

Fan jag skrev kommentarer om allting här i tråden och så tryckte jag på något så att allt försvann. Vad var det för skum knappkombination?

Sur

Iallfall så orkar jag inte skriva om er. Jag tackar för tankar och recept. Kortet var fint och jag gillar att det var så rent.
    Rosen, bilen är hos doktorn på torsdagen så om jag får skjuts med något så kommer jag gärna.
    Örnen, stackars er!

Om mig, Jag har sovit urdåligt hela natten, legat och halvslumrat och halvdrömt massor. Är urtrött nu, men kan såklart inte sova.

• Glass
    Smurfens Mamma skrev 2007-05-04 10:01:49 följande:
    Buda på Örnen!!!Glass stackars trötta dig hopplöst när det bara är vel och orolig sömn... Hur Smurfen lyckades ta sig upp på kanten på ngt vis i spjälsängen tja vet inte men det känns inte bra alls....  för han har ett STORT blåmärke i pannan o lätt blodig liten näsa
    Du får sätta ett nät på sängen
  • Glass

Det var dött

Det känns riktigt tråkigt, men jag var rätt förberedd på det. Det är värre för maken nu, så jag ägnar mig åt honom så att han får fram sina känslor. Mina kommer nog inatt.

Vill inte prata om detta förrän jag tar upp det, men skriva går bra....

Nu ska jag äta den halva pizzan som jag köpt, de 400 gram chokladen, kakorna, drickan och ostbågarna som jag tänker tröstäta hela helgen.

• Glass

Detta är riktigt läskigt faktiskt. Förrutom att det gör jävligt ont så är jag helt yr i huvudet.
    Jag känner mig som en gång då jag hade någon slags magsjuka. Jag bara satt och var helt skakig och vågade inte röra mig. En jäkligt läskig känsla.

Jag tror att jag ska ringa hem maken så att det är någon hemma om det händer något eller om jag tuppar av.
    Kaxig som jag är så sa jag att han kunde åka och jobba så kunde vi umgås i morgon, men nu vete fan alltså...

• Glass

Nu tror jag att det värsta är över. Fy faan vad jag har mått dåligt. Jag kan inte komma ihåg någon gång som jag mått så dåligt som jag gjorde en period idag. Jag hoppas att allt har gått över till i morgon så att det var värt detta, annars kunde jag ju likagärna tagit en skrapning...

Tack alla ni som har skrivit till mig! Jag har inte orkat svara, men jag är jätteglad över att ni bryr er och att jag får gnälla för er
    Kram på er allihop!

• Glass

Här är jag igen!
    Har skummat tråden och håller med om allt ni andra skrivit Rättare sagt så får jag erkänna att jag läste rätt selektivt igår och i förrgår och nu är det för jobbit att kommentera allt.

Jag mår bra nu. Sov bra inatt och verkar inte ha ont alls nu. Blöder fortfarande, men det är väl normalt antar jag.

Så i motgon börjar mitt nyttiga liv. Då ska jag ta tag i att gå ner det som jag gått upp nu under mina två veckors tröstätande och så ska jag börja träna mer. Det ska bli skönt att komma igång med livet igen, efter att ha gått i två veckor och bara väntat, känns det som.
    Kram på er alla!

(så här kramig är jag aldrig annars så passa på att kramas nu )

Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg