• Glass

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Nu är det dags för ännu en ny tråd

Alla är välkomna på våra träffar.
    Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
    Välkomna

• Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
  • Shalita

Seedorfs: Haha - ja, jag är nog fegisen i gänget...

• Carolina1979
    Seedorfs skrev 2007-03-05 17:50:54 följande:
    Carolina1979 skrev 2007-03-05 17:45:03 följande: *Har nog hittat en själsfrände i Seedorfs - inte nog med att hon gillar pyssel och sims - dessutom cola light beroende - precis som jag* ~Har en böna i magen, BF 4 Augusti 2007~ja du vi e BRA människor du och jag kollade inte du på DOOL ♥ Wilhelms mamma Angelica ♥
    Uhm - jooo, det också
    ~Har en böna i magen, BF 4 Augusti 2007~
  • Smurfens Mamma

så pyssel, Sims2, colalight och dool... "felet" e ju då att du har hund o jag katt (fast jag har haft hund)

♥ Wilhelms mamma Angelica ♥
  • Carolina1979
    Seedorfs skrev 2007-03-05 18:00:38 följande:
    så pyssel, Sims2, colalight och dool... "felet" e ju då att du har hund o jag katt (fast jag har haft hund) ♥ Wilhelms mamma Angelica ♥
    Mm, o min hund är ju i "katt-storlek"
  • Shalita

Jag har ju av misstag förolämpat Carolinas hund genom att kalla honom "lilla kisen"...

• Carolina1979
    Shalita skrev 2007-03-05 18:05:32 följande:
    Jag har ju av misstag förolämpat Carolinas hund genom att kalla honom "lilla kisen"...
     Flört
  • Glass
    Shalita skrev 2007-03-05 18:05:32 följande:
    Det där är ju en komplimang!
  • Örnen76

I scraptråden har jag skrivit att jag funderar på att anordna et scrapträff i vår kvarterslokal. Några härifrån som är intresserade?

• Smurfens Mamma
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-05 19:02:03 följande:
    I scraptråden har jag skrivit att jag funderar på att anordna et scrapträff i vår kvarterslokal. Några härifrån som är intresserade?
    JAG !! !! !! !! Räcka ut tungan (igen)
    ♥ Wilhelms mamma Angelica ♥
  • Örnen76
    Seedorfs skrev 2007-03-05 19:04:28 följande:
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-05 19:02:03 följande: I scraptråden har jag skrivit att jag funderar på att anordna et scrapträff i vår kvarterslokal. Några härifrån som är intresserade? JAG !! !! !! !!  (igen) ♥ Wilhelms mamma Angelica ♥
Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg