• Glass

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Nu är det dags för ännu en ny tråd

Alla är välkomna på våra träffar.
    Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
    Välkomna

• Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
  • tatoo rosen

jag får nog ta med Moa på pysslet om det är ok

• Smurfens Mamma
    Glass skrev 2007-03-05 16:33:34 följande:
    seedorf, vilken kväll menar du?
    Onsdag
    ♥ Wilhelms mamma Angelica ♥
  • Glass
    tatoo rosen skrev 2007-03-05 16:33:59 följande:
    flörtade lite med gubben så jag kan på fredag, men det skulle passa mig bättre på onsdag ändå.... Men är det ingen mer som vill /kan då så blir det fredagspyssel!
    jag hoppas på att du kommer på fredag, jag har ju aldrig träffat dig... Eller det har jag väl inte?
    *förvirrad*
  • Örnen76
    Seedorfs skrev 2007-03-05 16:32:36 följande:
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-05 16:20:51 följande: Seedorfs - ska du pyssla onsdag? Funderar på hur jag ska göra.... ja onsdag oxå... har inte tänkt så långt! Hade ju varit kul, kommer inte ha ngn barnvakt då garanterat...Så det beror ju på vars det blirMen Vendel är borta så W o jag e ensamna om ngn vill komma på lite kvällspyssel kanske!?! pyssla utan barn?! kanske e intresannt?! ♥ Wilhelms mamma Angelica ♥
    Jag kommer gärna till dig på kvällen! Hur dags??
  • Glass

seedorf, onsdag kan jag troligen inte på... Jag har nog lovat bort mig på en grej...

• tatoo rosen

Nä jag har inte varit med nån gång än! Är nybörjare så jag är otroligt nyfiken på alla tips och ideer jag kan få av er erfarna pysslare

Vad brukar ni ha med till träffarna? Blir ju mycket att släpa på om man ska ta med allt!!!

• mojmojmoj
    onsdag: kan gärna pyssla onsdag kväll hos seedorfs....beroende på vad sambon säger så klart....

men lilla sonja har kräkts igen, (varit dålig sen i fredags...även om jag trodde hon blivit bättre idag.....men det är sämre nu igen...), så jag bör nog avstå från att boka upp mej på dagaktiviterter den här veckan. Ta det lugnt här hemma istället och hoppas att vi får i heen nåt att äta nån dag.....
  • tatoo rosen

mojan: stackars sonja skickar friskbaciller i massor

Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg