• Glass

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Jag får hoppa av onsdagen tror jag. Det är bäst om jag lägger hela den dagen på pluggandet så slipper jag få dåligt samvete i helgen.

• Glass
    tatoo rosen skrev 2007-03-05 16:33:59 följande:
    flörtade lite med gubben så jag kan på fredag, men det skulle passa mig bättre på onsdag ändå.... Men är det ingen mer som vill /kan då så blir det fredagspyssel!
    jag hoppas på att du kommer på fredag, jag har ju aldrig träffat dig... Eller det har jag väl inte?
    *förvirrad*
  • Glass

seedorf, onsdag kan jag troligen inte på... Jag har nog lovat bort mig på en grej...

• Glass
    tatoo rosen skrev 2007-03-05 16:38:02 följande:
    Nä jag har inte varit med nån gång än! Är nybörjare så jag är otroligt nyfiken på alla tips och ideer jag kan få av er erfarna pysslare Vad brukar ni ha med till träffarna? Blir ju mycket att släpa på om man ska ta med allt!!!
    ja just det ja, det frågade du ju förrut, men det försvann

Vi har mest med stämplar och quickcuts (stavning) och så papper som man vill använda.
    Vi gör ju inget direkt pyssel på våra träffar utan stämplar mest upp av varandras saker.
  • Glass
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-05 16:45:51 följande:
    mojmojmoj skrev 2007-03-05 16:39:37 följande: Nyfiken: snacka så man fattar donne-moi une raison de le faire

ferth 5t hthth thtfy5uuk kdfh tyhty
    Eller nåt...

• Glass
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-05 17:09:56 följande:
    Hmmm...vad ska jag ta med mig på fredag????
    Allt nytt, allt påsk och allt som du tänker sälja. Vi måste ju få chansen att använda det en sista gång
  • Glass
    Shalita skrev 2007-03-05 18:05:32 följande:
    Jag har ju av misstag förolämpat Carolinas hund genom att kalla honom "lilla kisen"...
    Det där är ju en komplimang!
  • Glass
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-05 19:02:03 följande:
    I scraptråden har jag skrivit att jag funderar på att anordna et scrapträff i vår kvarterslokal. Några härifrån som är intresserade?
    Jag är, fast jag scrappar ju inte... Äh jag kan improvisera lite och lura alla som inte vet den bistra sanningen
Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg