• Glass

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

haha, Anne kommer med försla på hur vi andra ska göra

• Glass

Maggi, jag har ju skrivit till dig och frågat dig om detta, men du svarade inte, så då tar jag det här helt enkelt.

du föreslår ofta att vi ska vara hos dig, men du är inte speciellt bra på att åka till andra. Ja, du avbokar med kort varsel när det är hos andra och visst får du göra det, men det inger iallfall en osäkerhetskänsla hos en del av oss andra.
    Jag har ju träffat dig många gånger, men de som inte har träffat dig så mycket ser bara dina handlingar som det skrivs om här inne. De känner ju inte dig.
    Jag tycker inte att du ska missuppfatta detta och ta det på fel sätt. Det är ju samma sak som att seedorf skulle ta illa upp av det som gavs som anledning till att vi inte skulle vara hos henne just denna gången.
    Du skriver att jobbet går före allt och det säger jag ite emot, det gör det för dig, men dt ska ju inte drabba oss. Det tycker åtminstone inte jag.
    Jag vill gärna ha med dig på pyssel, det har jag sagt flera gånger till dig, men du är inte med så ofta. Varför inte?

• Glass

Maggi, jag förstår inte alls på vilket sätt du inte skulle passa in. Jag har ju träffat dig en massa gånger och jag känner de andra ganska väl och jag ser inte att du inte skulle passa in, men det är ditt val.
    Vi kan inte göra mer än så här och om du inte trivs med oss så hoppas jag att du hittar andra pysselkompisar, för det är trevligt att pyssla med andra.

• Glass
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-05 15:37:11 följande:
    Finns det någon jag kan lifta med till Carolina på fredag?????
    Jag är inte så säker på att jag åker direkt till henne, så jag kan inte lova något.
    Kan du inte ha bilen då?
  • Glass

Är du rädd för det?

Till carolina kan du köra på småvägar om du vill. du behöver inte köra i stan alls och det är lätt att hitta.

• Glass

tar med mineralvatten på fredag.
    Äter ju ingenting (hoppas jag)

• Glass

mineralvatten!!!! mitt mineralvatten har ramlar (runnit?) bort!

• Glass
    Seedorfs skrev 2007-03-05 15:56:27 följande:
    Bättre så Glass   ♥ Wilhelms mamma Angelica ♥
    cheers
  • Glass
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-05 16:08:35 följande:
    Nån som vet var Carolina bor nu?
    inte exakt, men ungefär
Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg