snälla ! allas er åsikt
Befann mej precis i din dotter situation för ett tag sen.
Jag stt ensam hemma hos min sambo på midsommar afton med mina barn och han åkte i väg hem till sin föredetta med sina barn och firade där...
Faaaan vad arg jag var..
Men jag tror att bara din dotter står på sig så kommer allt att lösa sig..
Jag tror at din dotters kille gör det han gör för att han har skuld känslor över separationen och tror att han skonar sina barn genim att umgås mycket med barnens mamma..
Fel!!!!
Barnen måste få veta att det inte längre är mamma och pappa och att papppa är kär och älskar din dotter och att han inte komer bo med mamman eller ha semester med henne och liknande..
Detta är JÄTTE viktigt..
Med våra barn 5,4,3,2, år så var det bara att vi sa det och visa det genom att det var han och jag som gjorde saker i hop och hon fick göra sina saker i hop med barnen...
Visst kan man fir barnens födelse dagar ihop eller träffas en snabb stund på jul afton men jag tror att man ska sakta men säkert visa barnen att nu är man en ny familj...eller 2 familjer rättare sagt...
jag vet inte om det jag skrivit hjälper..
Men för oss fungerade detta och denna midsomar så kommer jag INTE sitta ensam hemma för nu ska han fira med sin familj och den består av MEJ och alla våra barn..