Inlägg från: Lillflickan |Visa alla inlägg
  • Lillflickan

Analblekning!

RedMe skrev 2007-02-08 15:14:56 följande:
    Fan va taskiga ni är som gör narr av TS
    ¨

Håller med till fullo. Sluta skämta om saken i en seriös tråd.
    ♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥
  • Lillflickan
    Kärnan skrev 2007-02-08 15:22:03 följande:
    TS har ju inte kommenterat ett "ända" inlägg än
    Skulle du göra det om folk bara skämtade ??
  • Lillflickan

Men alltså, TS ställer en seriös fråga om vips har 100 personer totaldissat det. Sitter och skrattar åt det och skojar och dessutom frågar om hon är porrskådis.

Klart som f*n att TS inte vill kommentera.

Tänk om hon ser det som ett problem och mår jättedåligt över det, så skrattar alla ut henne.

Bläää

• Lillflickan
    Som snö skrev 2007-02-08 15:31:01 följande:
    Ingen som ser skillnaden mellan att håna en person och att skratta åt, fniss, företelsen, fniss igen, analblekning?
    Läs igenom vad alla skriver. Det är inte många som skämtar om just den saken, inte som jag tolkar det iallafall.
  • Lillflickan
    Gripan skrev 2007-02-08 15:32:30 följande:
    Erica27: Du tycker liksom att kiss & bajshumorn är låg. Men jag vet inte vad du väntar dig när du ställer en sån fråga på FAMILJELIV!! Det verkar som det är mest "vanliga" mammor här inne. Vi funderar inte på vilken färg vårt rövhål har.  Vi funderar på om vi ska spricka hela vägen när vi föder & om vindruvsklasen ska hänga utanför. Och du snackar om färgen!?!? Du bara måste juh se det komiska!!! Lowas mamma 051109
    Men tråden ligger under skönhet och mode, inte under förälder. Här ifrågasätts saker om skönhet och mode.
  • Lillflickan
    Lillan7704 skrev 2007-02-08 15:36:04 följande:
    Andrundrun skrev 2007-02-08 15:34:32 följande: Men varför skulle TS inte kunna ställa denna fråga på FL? Förstår inte riktigt. Vi är väl vuxna människor? Tror de flesta som bleker anus är just vuxna. Eller har jag fel? Ja inte är dom barn i alla fall..
    Fast en del beter sig som barn Generad
  • Lillflickan
    Endag skrev 2007-02-08 15:38:07 följande:
    Fast en del beter sig som barn Ja, men ibland handlar det ju om att man har barnasinnet kvar i behåll.   Ett, tu tre,,,,,,Hopp!!
    Jo, fast är det inte schysstast då att starta en ny tråd under sandlådan där alla kan sitta och skämta om det.
  • Lillflickan
    Lola Jämtland skrev 2007-02-08 15:40:47 följande:
    För egen del så reagerar jag för att jag tycker att skönhetshysterin går till överdrift många gånger.....Att man ens funderar över detta med sitt anus o färgen på det har jag lite svårt att förstå. Jag tycker oxå att det är tragiskt att nån kanske tänker att de är fula där för att området är mörkt när det egentligen är så att det är helt normalt att vara det....o börjar nån göra detta så hänger fler o fler på i tron att man måste vara blekt för att vara normal..... //2007-here I come!
    Fast det är ändå inte okej att börja skämta om det.
  • Lillflickan
    Maja Gräddnos skrev 2007-02-08 15:50:57 följande:
    Lillflickan:Enligt vem är det inte ok att skämta om det? Så länge man inte skämtar om ts som person utan bara kring företeelsen, så är det helt ok. Alla kan inte tycka samma saker är skojiga vet du.
    Absolut inte, men en del har faktiskt inte skämtat endast om saken.

Jag står fast vid att om man skulle skämta om det så kunde man ha gjort en ny tråd.
  • Lillflickan
    Marvelous skrev 2007-02-08 16:05:53 följande:
    Men alltså... seriöst nu! Snälla svara, brukar era män/pojkvänner kommentera FÄRGEN runt anus?! Frågade min sambo... han sa att han inte kunde ens svara på vilken färg jag har runt anus.... om jag hade gjort en anusblekning skulle han nog inte ens lägga märket till det.
    Men det var ju inte det som ifrågasattes av TS, eller hur.

Tycker hela tråden spårade ur redan på sidan 1.
Svar på tråden Analblekning!