Inlägg från: Lillflickan |Visa alla inlägg
  • Lillflickan

Analblekning!

Lola Jämtland skrev 2007-02-08 16:05:59 följande:
    Papayya skrev 2007-02-08 16:03:41 följande: Ni är inte sanna.. Det kan ju vara så att hon har väldigt väldigt mörka pigment där och då förstår jag att man inte känner sig sådär jätteläcker och vill göra något åt det för att må bra.Fast...är det inte bättre att sträva efter att gilla sig själv som man är? //2007-here I come!
    Såklart är det bättre att göra det, men dom som förstorar brösten, lyfter sig i ansiktet, sminkar sig mm. Är det okej att skämta med dom också då ?
    ♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥
  • Lillflickan
    Erica27 skrev 2007-02-08 16:17:32 följande:
    Jag har inte komplex. Jag letar inte fel på mig själv. Men om jag vill göra min redan så underbara anusrosett ännu vackrare, så är det väl inget fel med det?
    Det är absolut inget fel med det. Synd bara att en del inte förstår.
  • Lillflickan
    Kärnan skrev 2007-02-08 16:25:10 följande:
    Mutski skrev 2007-02-08 16:18:55 följande: nej!!!! ärligt TS..bry dig inte om alla de som svarat dig jävligt trist och de som skrattar åt dig...Fattar inte vad som är problemet med denna frågan med tanke på alla andra frågor som ställs här på fl...Kan det vara så att det stack lite i ögonen på alla hemma mammor som inte bryr sig om hur de ser ut...och tycker de har sitt på det torra och har slutat att bry sig om sitt utseende bara för att de har man och barn???? Det är ju skillnad på att bry sig om sitt utseende och vilja bleka sitt rövhål..
    Exakt vad är skillnaden ?
    Utseende är väl överallt på kroppen eller ?
  • Lillflickan
    Maja Gräddnos skrev 2007-02-08 16:28:31 följande:
    Lillflickan: Fast det logiska är väl någonstans att man börjar med de synliga attiraljerna först. Jag har svårt att tro att en person som funderar över analblekning inte piffar med håret, använder deo, klär sig snyggt osv osv. För mig låter det som den sista åtgärden på en redan hårt modifierad kropp.
    Men bröstförstoringar då ? Eller vaxning/rakning...  är det också saker att skämta om för att dom inte syns ?
  • Lillflickan
    Kärnan skrev 2007-02-08 16:29:37 följande:
    Lillflickan skrev 2007-02-08 16:26:06 följande: Kärnan skrev 2007-02-08 16:25:10 följande: Mutski skrev 2007-02-08 16:18:55 följande: nej!!!! ärligt TS..bry dig inte om alla de som svarat dig jävligt trist och de som skrattar åt dig...Fattar inte vad som är problemet med denna frågan med tanke på alla andra frågor som ställs här på fl...Kan det vara så att det stack lite i ögonen på alla hemma mammor som inte bryr sig om hur de ser ut...och tycker de har sitt på det torra och har slutat att bry sig om sitt utseende bara för att de har man och barn???? Det är ju skillnad på att bry sig om sitt utseende och vilja bleka sitt rövhål.. Exakt vad är skillnaden ? Utseende är väl överallt på kroppen eller ? ♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥Men snälla.... du menar väl inte att det är samma sak att t ex sminka sig som att bleka sitt anus???
    Det är väl utseende också ? Eller..

Jo, jag tycker nog det.
  • Lillflickan

Det handlar inte om för mig att folk skrattar åt saken. Jag är inte för analblekning, inte heller kirurgiska ingrepp av skönhetsskäl.

Det som upprör mig är att så många bara hoppade in och började skämta om saken.

Förvånade eller inte...

Det enda jag tänkte på är att TS kanske mår dåligt över sitt problem och så många bara skrev massa dumma kommentarer.

Och ja, jag gillar dig bättre nu

• Lillflickan
    Kärnan skrev 2007-02-08 16:35:08 följande:
    Lillflickan skrev 2007-02-08 16:31:46 följande: Kärnan skrev 2007-02-08 16:29:37 följande: Lillflickan skrev 2007-02-08 16:26:06 följande: Kärnan skrev 2007-02-08 16:25:10 följande: Mutski skrev 2007-02-08 16:18:55 följande: nej!!!! ärligt TS..bry dig inte om alla de som svarat dig jävligt trist och de som skrattar åt dig...Fattar inte vad som är problemet med denna frågan med tanke på alla andra frågor som ställs här på fl...Kan det vara så att det stack lite i ögonen på alla hemma mammor som inte bryr sig om hur de ser ut...och tycker de har sitt på det torra och har slutat att bry sig om sitt utseende bara för att de har man och barn???? Det är ju skillnad på att bry sig om sitt utseende och vilja bleka sitt rövhål.. Exakt vad är skillnaden ? Utseende är väl överallt på kroppen eller ? ♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥Men snälla.... du menar väl inte att det är samma sak att t ex sminka sig som att bleka sitt anus??? Det är väl utseende också ? Eller.. Jo, jag tycker nog det. ♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥Javisst... men inte alls av samma grad. Jag menar.. vem ser ditt anus?
    Eftersom hon nämde att dom hade analsex så antar jag att hennes man ser.

Hur många rakar sig inte fast dom inte går utan trosor och byxor ?
  • Lillflickan

Jag måste säga att jag blir förvånad att folk fortsätter skämta massa om det, trots att TS förtydligat att det inte var det hon ville.
    Det gnälls här och där om vad man ska/får/bör skriva i trådar men det här tar f*n priset.

En fråga ställs, sen om folk tycker det är konstigt eller roligt. Skämta måste ni väl inte göra här ändå.

TS väljer väl själv vad hon tycker är fint eller inte ??
    Tänk om folk skulle springa in i alla modetrådar och skämta och stojja.

Skulle ni tycka det var okej om ni ställde en fråga och folk beter sig som en del av er faktiskt gjort ?

• Lillflickan

Jag blir bara så förvånad att det ska vara sån vett och etikett överallt, så håller folk på såhär. Jag tycker synd om TS som försökte....

• Lillflickan
    Luddvar skrev 2007-02-08 22:32:23 följande:
    camillimill skrev 2007-02-08 21:54:16 följande: Luddvar:Men vad är problemet?Varför hoppa på någon som är så pass modig att hon "vågar" ställa en fråga som denna utan att vara anonym?Tänk vad folk skulle säga om dig om dom visste alla konstiga frågor du ställt här? Typ: "jag rakar mig inte under armarna eftersom jag ska gifta mig till sommaren och så gärna skulle vilja överaska min man med inbaka flätor i armhålan. Är jag normal?" Jaa du, ställde jag en sån fråga som du föreslår så skulle jag nog räkna med att folk reagerar. Hon hade för övrigt inte behövt vara så modig. Hon kunde googlat fram en adress precis lika lätt som nån annan. Hoppa på? Populärt ord här påFL...
    Men hon ville ju veta om någon pris och om folk blev nöjda.
    Allt står inte på google.
    Visst, allt finns inte på FL heller, men bra mycket iallafall.
  • Lillflickan
    En fråga:

Ni som fortfarande skämtar, tycker ni att ni är rebelliska ? Roliga ?
    Eller har ni bara inte fattat att denna tråden INTE ligger i sandlådan ?
  • Lillflickan
    Flisan83 skrev 2007-02-08 22:52:31 följande:
    Men seriöst...det är ju faktiskt en rolig fråga!
    Tror inte TS menade det som en rolig fråga när hon ställde den.
  • Lillflickan
    Flisan83 skrev 2007-02-08 23:09:07 följande:
    Lillflickan skrev 2007-02-08 22:56:16 följande: Flisan83 skrev 2007-02-08 22:52:31 följande: Men seriöst...det är ju faktiskt en rolig fråga! Tror inte TS menade det som en rolig fråga när hon ställde den. ♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥ Nej absolut inte! Men samtidigt måste man kunna ta detta eftersom det är ett öppet forum. Jag önskar henne all lycka.
    Visst är det öppet, men i hur många andra trådar händer det som faktiskt hänt idag. Ts har blivit kallad porrskådis, blivit allmänt utskrattad av en mängd människor, förlöjligad...

För mig är en sån sak INTE acceptabel.
    Hon ville veta en sak, på samma sätt som folk inne på förälder undrar vilken nappflaska som är bäst. Ingen hånar väl dom.

Det talas om vett och etikett lite här och var på FL, men hur många följer det när det dyker upp nåt som dom tycker var roligt.
    herregud, skratta åt det... men inte rakt i ansiktet på TS.

Jag skrattar dagligen åt saker jag läser här, men jag måste inte hacka ner på folk för det.

Öppet forum eller inte liksom...
  • Lillflickan

Forumregel nummer 3

3. Att man inte håller sig till ämnet.
    Meddelanden ska vara relevanta för den diskussion de postas i, med andra ord riskerar ett meddelande, hur välformulerat det än är, att bli borttaget ifall det skickas till fel plats. Om ni råkar posta ett inlägg i fel forum, posta INTE om det igen, kontakta då istället oss så flyttar vi det. Dåligt formulerade meddelanden eller inlägg som skapar negativt uppseende och uppenbarligen inte hör till intresseområdet för Familjeliv riskerar också att tas bort.

Tycker nog isånafall att nästan allt i hela tråden ska tas bort.
    Hoppas nog den försvinner. Ts fick nog bara ett eller två vettiga svar härifrån.

• Lillflickan
    Men handlar det inte mer om att man inte går in och förstör folks trådar. Ts frågade en sak och vips satt flera 100 och skämtade om just den saken.

Sen startades det upp massa trådar som dom skämtar om det i.
    Skoj för TS som faktiskt ville ha svar på en fråga.

Sen att sitta och läsa om folk som asgarvar åt det, uppenbarligen är det ett problem för TS och varför skämta då ???
Svar på tråden Analblekning!