Han ska heta Ior
Min kompis fick en son förra veckan. jag trodde hon skojade då hon sa att han ska heta Ior. Hon kände inte till att åsnan i Nalle Puh heter så :) Hon tycker bara att det är ett fint namn..Men...:) Vad tycker ni om namnet?
Min kompis fick en son förra veckan. jag trodde hon skojade då hon sa att han ska heta Ior. Hon kände inte till att åsnan i Nalle Puh heter så :) Hon tycker bara att det är ett fint namn..Men...:) Vad tycker ni om namnet?
OJ, nä det är ju en åsna. Men hade jag aldrig sett Nalle Puh hade man kanske tyckt annorlunda.
mycket speciellt.... men alla tycker olika...
Nä, hu! Stackars unge!
Namnet är ju rätt gulligt, men det är alldeles för mycket förknippat med en deprimerad åsna som tappar svansen hela tiden.
Menar du allvar med att hon inte visste att det är en karaktär i Nalle Puh? Vilken värld lever hon i? ( Inte för att vara elak, det är inte så jag menar)
Tycker det är fint.
nja....
Ior är ju en stencool åsna! Så varför inte? Kul med någon som vågar döpa sitt barn till något annat än Melvin, Kevin eller Emma. Fast det är klart... han kommer nog få höra en hel del kommentarer ang sitt namn.
Intressant med en människa som aldrig har hört talas om Nalle Puh-Ior...
Jo det är väl okej som namn, men kanske inte så kul att få höra att man heter samma som en åsna när man blir större.
Jag har hög tolerans för namn, min son heter Dagobert i andranamn. Förstanamn blir för magstarkt tycker jag. Så tycker jag nog om Ior också. Men, men... Jag känner ett par vars son heter Tiger och han har inte blivit retad.
Framför allt, om man INTE känner till karaktären, var har man då träffat på namnet?
Äh, Ior, Igor, what´s the difference?