• Anonym (Lottovinst)

Jag vann 5 miljoner!

För cirka ett halvår sedan vann jag nästan 5 miljoner kronor på Lotto.
    Livet har sedan dess varit kaos.
    Alla möjliga typer vill ha pengar av mig vilket gjort att jag inte gett bort en krona till någon trots att flera i min omgivning har ekonomiproblem.
    Jag har till och med blivit så hatisk till alla snyltförsök att jag strör pengar omkring mig bara för att jag njuter av folks avundsjuka.

Det trodde man inte innan man blev lottomiljonär, att det skulle bli så här.
    Jag ska smälla alla pengarna på 2-3 år, sedan ska jag tillbaka till mitt vanliga liv igen.
    Det är mina pengar och vill jag spendera upp dem på skit så gör jag det.

• Svar på tråden Jag vann 5 miljoner!
  • Ungen

Önskar också att jag kunde köpa skit!

• idiblon

"Grattis"!

Hoppas att du har fötterna på jorden och förblir sann mot dig själv! Låter som det iallafall. Tragiskt att folk gör så.

• Kodjuret

Att du inte investerar istället då...
    Du kan ju säga till alla snyltare att du brännt alla stålarna!

• MammasÄlsklingar

Vraför inte hjälpa dina vänner o släkt om d endå inte gör något vettigt för pengarna .. om d "bara" är pengar för dig som du ska spendera upp?
    Jag skulle i alf hjälpt släkt vänner om jag endå inte tänkt vara försiktigt med mina pengar .

• Lola Jämtland

Grattis då till storvinsten.

Kanske kommer du att ångra en dag att du slösade upp pengarna men valet är ditt.

//2007-here I come!
  • vinna

Grattis till pengarna. Tror att du ångrar dig om du slösar upp, spara dem och till det är dags att köpa hus eller bil. Har du redan hus kanske du vill ha sommarbostad eller något annat så småningom. Skönt att slippa lån.

• lindarius

A GRATTIS... Kan MAN JU BARA SÄGA....
    Inte helt fel att kamma hem så mycket pengar, men jag förstår att det även är folk som helt plötsligt blir ens bästa kompis och vill försöka snylta till sig en hacka.
    Men helt ärligt du har ju absolut inga skyldigheter att ge pengar till någon.
    Lev livet och njut. Gör något vettigt med pengarna. Placera och tänk på framtiden...
    Och unna dig det du vill ha och vill göra...
    Jag vann 100000 en gång för länge sen nu... Det är ju en fis i rymden jämnfört med din vinst, men jag valde att bjuda mina kompisar hela tiden när vi gick ut och så. Levde upp dom och hade jäkligt kul. Köpte möbler och så. De tog slut skit fort. Men jag fick en stunds glamour i mitt liv och det får man ju inte varje dag...

• optimisten

Jag tror att jag skulle ångra mig grovt om jag slösade bort alla pengarna på "skit", varför då inte istället ge till välgörenhet till de som verkligen behöver det eller placera en del i fonder och aktier till lite senare i livet. Att folk vill snylta på en om man tex vinner en stor summa pengar är typiskt, förstår inte att man har samvete att göra så!

• optimisten
    Anonym (Lottovinst) skrev 2007-02-09 16:52:25 följande:
    För cirka ett halvår sedan vann jag nästan 5 miljoner kronor på Lotto.Livet har sedan dess varit kaos.Alla möjliga typer vill ha pengar av mig vilket gjort att jag inte gett bort en krona till någon trots att flera i min omgivning har ekonomiproblem.Jag har till och med blivit så hatisk till alla snyltförsök att jag strör pengar omkring mig bara för att jag njuter av folks avundsjuka.Det trodde man inte innan man blev lottomiljonär, att det skulle bli så här.Jag ska smälla alla pengarna på 2-3 år, sedan ska jag tillbaka till mitt vanliga liv igen.Det är mina pengar och vill jag spendera upp dem på skit så gör jag det.
    Fast vad ville du säga med inlägget egentligen???
Svar på tråden Jag vann 5 miljoner!