• Bibob

Barn födda i nov 06 !!!

Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

• Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • mexisis
    Stumpan83 skrev 2007-04-25 21:22:54 följande:
    Hejhej! Jag är ny i tråden. Har en son född 27 nov 06.Jag startar min närvaro i tråden med två frågor:1) mexisis: Var köpte du spegeln?2) Ni som ger era barn smakisar: När kan man börja med lite kött och fisk?
    hej på dig! spegeln köpte jag på babyproffsen för 75 kronor, jättefin är den
    världens vigaste man kröp in i arslet och försvann
  • tjugofem

här tog vi fram gåstolen igår. Isak åker runt och skrattar hela tiden. Tänk så fort dom lär sig hur man gör. Försöker jaga katterna med det går bara bakåt, men han är lika glad ändå!

• mexisis
    tjugofem skrev 2007-04-26 09:36:31 följande:
    här tog vi fram gåstolen igår. Isak åker runt och skrattar hela tiden. Tänk så fort dom lär sig hur man gör. Försöker jaga katterna med det går bara bakåt, men han är lika glad ändå!
    devin går också bara bakåt vad arg han blir när han kommer emot nåt och det tar stopp hihi
  • tjugofem

mexisis-
    ja, och när han tappar leksakerna som jag lägger på bordet farmför.

• mexisis
    tjugofem skrev 2007-04-26 09:39:45 följande:
    mexisis-ja, och när han tappar leksakerna som jag lägger på bordet farmför.
    japp
    undrar hur lång tid det tar innan knasbollarna börjar gå framåt i stället hihi
  • Criffegirl
    mexisis skrev 2007-04-26 10:30:40 följande:
    japp undrar hur lång tid det tar innan knasbollarna börjar gå framåt i stället hihi
    Det dröjer inte...Pontus lärde sig nästan på en gång. Fast visst, det går ju runt ibland och åt sidan ibland...men oxå rakt fram och med riktiga gångsteg
  • mexisis
    Criffegirl skrev 2007-04-26 10:37:02 följande:
    Det dröjer inte...Pontus lärde sig nästan på en gång. Fast visst, det går ju runt ibland och åt sidan ibland...men oxå rakt fram och med riktiga gångsteg
    ok, för det kan ju inte va kul att bara komma bakåt hihi
  • Criffegirl
    mexisis skrev 2007-04-26 10:39:41 följande:
    ok, för det kan ju inte va kul att bara komma bakåt hihi
    Du sa ju att han skrattade så det är nog inte så tråkigt ändå
  • mexisis
    Criffegirl skrev 2007-04-26 10:43:24 följande:
    Du sa ju att han skrattade så det är nog inte så tråkigt ändå
    nä inte än, men han har ju bara haft den i 3 dar så jag kan tänka mig att han kommer att lessna om han inte börjar kunna ta sig åt andra håll än bakåt. nu är det ju så kul bara att det är nåt nytt och att den blinkar och spelar musik
  • Criffegirl
    mexisis skrev 2007-04-26 10:45:18 följande:
    nä inte än, men han har ju bara haft den i 3 dar så jag kan tänka mig att han kommer att lessna om han inte börjar kunna ta sig åt andra håll än bakåt. nu är det ju så kul bara att det är nåt nytt och att den blinkar och spelar musik
    Han kommer snart på hur man gör...va så säker!
Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!