TheCoopers skrev 2007-04-24 09:38:49 följande:
Mexisis :Det var säkert en engångsgrej ... det händer ju så himla mycket i deras små kroppar nu - utvecklingen går ju så snabbt Adele vaknade häromnatten vid 4 och låg och pratade för sig själv ett tag i sin säng - jag och sambon låg och skrattade :) Sen somnade hon om efter typ 15 minuter ... hahha Knäppis
hmmm, ingen engångsgrej, isf en tvågångsgrej

i går kväll somnade han halv nio och sov ända till fyra, men då var han tokpigg precis som igår. han ville inte ha nappen och inte flaskan utan vi skulle bara ligga och prata och larva oss. jag försökte in i det längsta att inte prata för att han skulle förstå att det är natt fortfarande men det gick inte. vi låg kvar så till halvsex då han helt plötsligt ville äta och så somnade han medans han åt. helt otroligt nog (och det skiljer sig ju från igår) så sov han i fyra timmar till efter det så vi har nyss klivit upp.

jag känner mig tokpigg och som jag lästa i nåt inlägg ovan så skiner solen här med med klarblå himmel. ska sätta oss i parken med en kompis och fika lite senare idag. det är så mysigt och devin trivs så bra där på filten