Inlägg från: tjorvisen |Visa alla inlägg
  • tjorvisen

Barn födda i nov 06 !!!

Dop kommer vi ha på Mors dag i maj Passar ju bra när hon är född på Fars dag Cool

ღ ♥ ღ Älskade dotter! ღ ♥ ღ
  • tjorvisen

Jonna och jag hade världens skrattstund igår kväll Jag gjorde nån rolig min åt henne och hon garvade så hon nästan kunde ha trillat ur blöjan Skrattande Ju mer jag skrattade desto mer skrattade hon. Och denna gången skrattade hon verkligen med. Det var inte som förut, lite fniss bara utan det kom riktigt skratt.
    Jag trodde min mage skulle knyta sig och tårkanalerna torka ut så mycket som jag skrattade Skrattande Underbart goa sessan min Kyss

• tjorvisen

Jag har passerat 30-årsstrecket med 3 år

Preggi skrev 2007-02-25 22:11:36 följande:
    Grattis på födelsedagen tjorvisen! Får man fråga hur mkt du fyller? 
  • tjorvisen

Det ÄR skrattet som kommit på riktigt nu. Idag hade vi åter en sån stund där jag trodde min mage skulle knyckla ihop sig av allt skrattande Skrattande Jonna garvade så hon kikna efter luft och jag hade svårt att hålla henne på plats när hela jag skakade av skratt. Ohh vilken rolig stund vi hade och det VAR verkligen riktigt skratt Sicken mysunge man har haha

• tjorvisen

Jag tror att Jonna skulle uppskatta lite riktig mat nu men hur 17 gör man? *pinsamt* Generad Ska man köpa lite puré och prova nån sked ibland eller? Min BVC-sköterska har jag inget till övers för så henne tänker jag inte ens fråga.

• tjorvisen

Tjohej! Imorrn ska det inhandlas puré Tack för tipsen. Nu är det bara att prova sig fram. Återkommer med rapport

• tjorvisen

*viftar glatt* Jag har en tös född 12:e november

Drakmamman 76 skrev 2007-02-28 02:00:27 följande:
    Vem var det mer som hade en pojk/flicka född 12/11?
  • tjorvisen

Vi har trappat ner successivt. Nu får Jonna bara på eftermiddagen och kvällen och sen blir det bara kvällen så småningom. Vi har inte ersatt Minifom med något utan bara trappat ner.

vildabebin skrev 2007-02-28 13:18:04 följande:
    HUR vänjer man av barn från minifom...vad ska man ge istället? Har sett typ fänkålste,,,kan man ge och hur mkt till de små i så fall???
  • tjorvisen
    SannaStuna: Men åhh så mysigt det ser ut Han är ju verkligen med på att baka ju
  • tjorvisen

SophiaM: har han verkligen gått upp sex kilo på 4 månader?Förvånad Din grabb väger ju snart lika mycket som syrrans 1-åring och han är stor Glad

Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!