Barn födda i nov 06 !!!
Dop kommer vi ha på Mors dag i maj
Passar ju bra när hon är född på Fars dag 
Dop kommer vi ha på Mors dag i maj
Passar ju bra när hon är född på Fars dag 
Jonna och jag hade världens skrattstund igår kväll
Jag gjorde nån rolig min åt henne och hon garvade så hon nästan kunde ha trillat ur blöjan
Ju mer jag skrattade desto mer skrattade hon. Och denna gången skrattade hon verkligen med. Det var inte som förut, lite fniss bara utan det kom riktigt skratt.
Jag trodde min mage skulle knyta sig och tårkanalerna torka ut så mycket som jag skrattade
Underbart goa sessan min 

Jag har passerat 30-årsstrecket med 3 år ![]()
Det ÄR skrattet som kommit på riktigt nu. Idag hade vi åter en sån stund där jag trodde min mage skulle knyckla ihop sig av allt skrattande
Jonna garvade så hon kikna efter luft och jag hade svårt att hålla henne på plats när hela jag skakade av skratt. Ohh vilken rolig stund vi hade och det VAR verkligen riktigt skratt
Sicken mysunge man har haha ![]()
Jag tror att Jonna skulle uppskatta lite riktig mat nu men hur 17 gör man? *pinsamt*
Ska man köpa lite puré och prova nån sked ibland eller? Min BVC-sköterska har jag inget till övers för så henne tänker jag inte ens fråga.
Tjohej! Imorrn ska det inhandlas puré
Tack för tipsen. Nu är det bara att prova sig fram. Återkommer med rapport ![]()
*viftar glatt* Jag har en tös född 12:e november ![]()
Vi har trappat ner successivt. Nu får Jonna bara på eftermiddagen och kvällen och sen blir det bara kvällen så småningom. Vi har inte ersatt Minifom med något utan bara trappat ner.
SophiaM: har han verkligen gått upp sex kilo på 4 månader?
Din grabb väger ju snart lika mycket som syrrans 1-åring och han är stor