Barn födda i nov 06 !!!
Vet inte vad hon väger nu men för ett par veckor sen låg hon strax under 6 kg och var då 61,5 cm lång ![]()
Vet inte vad hon väger nu men för ett par veckor sen låg hon strax under 6 kg och var då 61,5 cm lång ![]()
Jajemen! Inte ett strå har hon mist utan det växer och frodas
Inget avskavt vad vi har sett utan det är och har alltid varit jämntjockt runtom ![]()
Jiiihaaaa va bra!!
Syskon... Jovars, de tankarna finns ju helt klart
Fast inget vi planerar utan blir det så blir det, annars inte ![]()
Vill bara säga att idag blir min lilla Jonna 5 månader
WOW va tiden går fort!
Men ack så roligt det är 
Hallåj själsfrände
Hmm, jag minns faktiskt inte hur det var med boende... Jag bor iaf i norra delen av Västmanland ![]()
Inte utomlands men väl utomsocknes ![]()
Sant. Om det tidigare barnet inte fyllt 19 månader när man blir gravid så får man behålla sin nuvarande SGI.
Jag ger dottern välling sen nån vecka tillbaka. Hon får i flaska eftersom hon inte vill ha från sked. Funkar hur bra som helst. Vi gick ganska snabbt från ersättningen till den milda vällingen.
Ja man ska byta nappar eftersom de för ersättning har för små hål.
Mailade dem men de beställer inte för nätkunder *grr* Vad heter den mer exakt? Sökte på Jumparoon men får inte några träffar... Vilken tillverkare?
Fast det är väl ändå upp till var och en? Min dotter vill inte ligga på mage och har aldrig gillat det heller. Inte skulle jag tvinga henne heller.
Jajemen! Den kom redan i januari så en månad var jag utan. Fast för mig gör det inget. Känns okay att veta att allt är bra på så vis iaf.
Joo jag förstår hur du menar
De var på oss som sjutton när vi sa att dottern inte vill ligga på mage. De tyckte att vi skulle försöka trots att hon gallskrek och vart tvärsur *muttrar*
Jag blev så arg så jag sa bara att alla barn är olika individer och alla KAN inte tycka om samma saker. Det borde ni om några, veta om. Då blev de tysta och har inte frågat en enda gång efter det