Inlägg från: CarinaB |Visa alla inlägg
  • CarinaB

Barn födda i nov 06 !!!

KFIB?

• CarinaB

Vid 4-mån kollen var hon 63cm och vägde 6925 gr. Nu när jag väger henne hemma verkar hon vara uppe på tunga 7,2 kg. Hon är lite rund min tjej...

• CarinaB
    dyckan skrev 2007-03-27 19:41:37 följande:
    vilken dag jag har haft..Martin har inte sovit mer än 1 timme idag under dagen. Han vaknade i morse vid 6 tiden och somnade nu vid 19 tiden. Jag hoppas så jätte mycket att han sover nu. skulle inte vara helt fel om han sov hela natten, eller iaf fram tills kl:15.
    Dyckan, låter som alla dagar hemma hos oss
  • CarinaB

Ger oxå Elba vatten till smakisarna, fast nu har hon fått Vichy eftersom hon hade en släng av torsk men det är borta nu så imorgon blir det vanligt vatten igen.

Inga syskon för oss, vi är nöjda med bara ett barn.

• CarinaB

Har en tjej med böjveckseksem och en hel del plitor som verkar vara allergi... Ska kolla med BVC igen om en vecka men vi har mycket allergi och eksem i släkten

• CarinaB

Visar upp min lilla Elba, Elton Johns efterträdare
  • CarinaB

Elba har nog aningen för mycket leksaker måste jag säga. Hon har sitt babygym och det är en hel del extra leksaker på mattan och i en back bredvid. Dock är hon för liten för många just nu.
    Vad hon verkligen gillar är 2-3 skallror (bland annat Bellinos bi med prasselvingar är en hit), ett mjukisdjur i plysch, en boll som låter när man slår på den och en bitboll med piggar. Hon har lite prasselböcker och extra skallror men det blir helt enkelt för mycket att välja på. Brukar ha henne på lekfilt istället för gymmet långa stunder och då tar jag fram två eller tre saker att leka med, brukar vara lagom.
    Men helst vill hon stå och bli buren så hennes huvud far som en skottspole mellan allt man kan nyfiket titta på!

• CarinaB

Åker till Haag med familjen på tisdag, dock mest jobbresa men de får följa med

Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!