• Kanga1

Barn födda i nov 06 !!!

TheCoopers skrev 2007-04-09 22:50:37 följande:
    mexisis : Bra smak naturligtvis ! Tuggar era bebisar på allt och alla ?? Min dotter tuggar / biter och pratar högt samtidigt Gör också en massa pruttljud med munnen och stora bubblor av sitt saliv ... hahha vilka talanger hon har vår dotter ... Mark Levengood 4 President
    Haha Ja Hon stoppar allt i munnen... mina systerbarns fingrar usch! Jag e en riktig tjatig moster som tjatar om att de måste tvätta händerna eftersom Celine inte ska få massa bakterier...hihi
  • Kanga1

nån som fått tänder än?!  tror det är på g här, men å andra sidan kan det ju klia fram o tillbaka hur länge som helst innan det händer nåt

• Kanga1
    TheCoopers skrev 2007-04-09 23:02:27 följande:
    Kanga1:Som min tjej då ... syrrans fingrar är goda och hon biter hårt :) ... och mina fingrar eller näsan  hon liksom anfaller ...hahahha Mark Levengood 4 President
    exakt! haha
  • Kanga1
    TheCoopers skrev 2007-04-09 23:05:41 följande:
    Kanga1 :Inga tänder här inte ...men tror precis som du att de är på väg ... hon dregglar som en galning och har haft lite diaree ...men man vet ju aldrig det kan ju ta länge innan de spricker fram . Mark Levengood 4 President
    Det är det värsta juh.. men å andra sidan får det gärna ta ett tag innan damen får tänder eftersom jag ammar o vill gärna göra det ett tag till
  • Kanga1
    FamiljenCooper
    Oj då!!Skrikandes Fy tusan vad ont det måste gjort!Hoppas Celines tänder väntar ett tag.. Nej nu ska jag försöka sova lite tidigt idag,ska på klädparty Penga munimorgon10,30.. Så godnatt på er och sov så sött.
  • Kanga1

önskar och jag kunde vara med men ammar också fortfarande! fast jag har aldrig bantad o vet inte om jag skulle klara det.. har haft ganska tur med ämnesomsättning tidigare men nu sitter det fyra kilo kvar efter förlossningen...

• Kanga1

åhh nu e jag så glad, min lilla tjej har verkligen åter hämtat sig.. i onsdag vägde hon 7120g*äntligen* Cool
    *Mamma måste få skyta lite nu...*Flört
    Jag har ju haft lite prestationsångest för det.. *kramar till er alla!!!
    Trevlig helg!! Glad

• Kanga1

Min lilla plutta sitter alldeles själv! Det började hon med på sin 5-månaders dag!

• Kanga1
    TheCoopers skrev 2007-04-21 21:54:41 följande:
    Kanga1 :Ahhh gulligt ... Adele sitter en liten stund ...sen rasar hon framåt ...inte bakåt eller åt sidan utan framåt .Dadda ...dadda sa hon idag ...  och pappa tror ju såklart hon menade honom ... yeah sure sa jag ( svartsjuk *L* ) ahahha
    haha min tjej gungar liksom framåt men på nåt sätt lyckas hon sätta sig upp igen.
    Min kille trodde samma sak när det lät som om hon sa baba baba men jag övertygade honom om att så inte alls va fallet....hihi ungen ska säga mamma först!
  • Kanga1
    mexisis skrev 2007-04-24 17:06:20 följande:
    en sån där spegel som man kan sätta fast på babygymmet har vi letat efter toklänge, vart hittar man såna?
    undrar jag med
  • Kanga1

celine äter gröt på morgonen grönsakspure till lunch,med fruktpure som efterrätt o sen gröt på kvällen,
    men hon äter inte hela mål utan typ två-tre msk o sen så ammar hon som vanligt imellan.
    Men jag har inte varit stenhård på mat o gröt utan försökt göra det till en rutin men om hon somnat innan kvällsgröten ja då blir det ingen..
    Hon verkligen älskar mat och är verkligen intresserad,men jag vill inte sluta amma nu så hon ammar som vanligt och får ju ändå smaka mat
    Det enda hon inte gilla som hon fick kväljningar utav var blomkål/potatis på burk annars går allt ner..

• Kanga1
    Mill06 skrev 2007-04-24 18:46:31 följande:
    men ni som är rutinerade! När började ni öka på smakisarna??
    tror du kan öka på allt eftersom du testat att lilla magen tål det och om du känner dig redo att byta ut ett mål ammning mot mat (eller ersättning,vet inte om du ammar juh..
  • Kanga1
    Stumpan83 skrev 2007-04-25 21:22:54 följande:
    Hejhej! Jag är ny i tråden. Har en son född 27 nov 06.Jag startar min närvaro i tråden med två frågor:1) mexisis: Var köpte du spegeln?2) Ni som ger era barn smakisar: När kan man börja med lite kött och fisk?
    vålkommen!
    Finns på burk från 5 månader kött och fisk
  • Kanga1
    MS1979 skrev 2007-04-25 16:10:57 följande:
    Va kul att hitta en tråd med barn födda som min Per han är född den 4/11. Får man vara med här?
    Välkommen!
Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!