• kungslilja

Nu ska jag bli äggdonator

Äntligen har jag fått godkänt att bli äggdonator!! Det känns jättebra och jag ser fram emot att påbörja behandlingen någon gång i april/maj, som kommer att utföras i Uppsala på Reproduktionscentrum. Så alla ni som kämpar på, jag hoppas ni håller ut ett tag till! Jag ska skriva i min blogg och berätta ALLT om detta för att, förhoppningsvis, få flera att bli donatorer framöver.

• Svar på tråden Nu ska jag bli äggdonator
  • kramelikram

GRATTIS och lycka till!!!

Det är tur att det finns så underbara och osjälviska människor som just DU!!!

• bubblan73

Jättebra gjort av dig!!!

Vad krävs för att bli en donator? Funderar lite själv på det ibland.

• kungslilja

"bubblan73": Det krävs att du är frisk och inte har någon genetisk sjukdom. Det är bra om du har egna barn och att du har ett normalt liv, dvs inte är missbrukare eller mår psykiskt dåligt m m.

• Trazzel Maja

ÅÅÅÅÅÅ vad du är underbar !!!!!!!!!

/ Jenny

• bubblan73

Då ska jag se till att bebisverkstaden sätter fart då!!

• lillamilla75
    Själv ska jag börja behandlingen nästa helg, spraya En BM ringde mig för en stund sen och jag blev glad och samtidigt lättad att det sker nu. Vi vill ju försöka med vårt frysägg sen efter donationsbehandlingen (min man spermier är få och långsamma).

Bra idé med att skriva i bloggen, själv är jag rätt dålig på att skriva "dagbok", får se om jag kan lyckas med det. Har ju redan genomgått behandlingen 2 gånger tidigare för eget behov, så jag vet ju vad som väntas skall.

♥Hallå, efterlyser fler donatorer. DET BEHÖVS NUUUUUU!!!!♥
  • Luffarmor

Underbara människa

Mamma till Rasmus o matte till Sindi o Sissi. o fru förståss....
  • Linisen

Fint gjort!!

Vi ägglösa behöver dessa underbara människor för att vi ska kunna få barn!!

Sänder tusen kramar till er alla, det ni gör är ovärdeligt.

• smilla 1

Härligt, bamsekram till dej!!!

Svar på tråden Nu ska jag bli äggdonator