• Mammantill3

lätta personnummer....

Egentligen är detta ett ganska meningslöst inlägg men jag är lite nyfikenGlad
    Finns det någon där ute vars barn har världens lättaste personnummer? då menar jag 010101, 020202,030303,040404,050505,060606....
    Tycker det hade varit "häftigt" att pricka in ett sånt datumHemlis
    oväsentligt eller hur??!!

Kram

• Svar på tråden lätta personnummer....
  • MayaS
    siamesen skrev 2007-02-14 22:27:08 följande:
    Nej, därför att det används precis likadant som ett personnummer...annat namn bara. Är ju ingen skillnad i praktiken.
    Det är inte detsamma som ett personnummer... Är ni folkbokförda i Sverige? För om ni är det så tycker jag attt du borde kolla upp varför dina arn inte har ett riktigt personnummer...
  • Bodi

min systerson är född 001020 tycker jag är lätt

Vad vore jag om inte Stella fanns.
  • siamesen

Det jag sa är att det används likadant i praktiken. Jag använde inte ordet samordningsnummer fran början för att ingen känner till det namnet.

Är detta jävligt viktigt eller???????

Mina barn är svenskar och har fatt sina nummer i passen...skitsamma vad dessa jävla nummer kallas eller hur.? Det ser fortfarande ut som om de är födda den 90 juni och 86e november och det var det som var lustigt vilket denna trad handlade om fran början.

men ok SAMORDNINGSNUMRET visar att de är födda 90 juni och 86e november och det gör det ju mindre lustigt än om det var PERSONNUMRET.

ser precis lika dant ut när det används hos myndigheterna.

men skitsamma...mina barn har trista nummer och nu gar jag och skjuter mig i skallen över det!!!!

suck

• Wallstone
    siamesen skrev 2007-02-14 22:45:36 följande:
    Det jag sa är att det används likadant i praktiken. Jag använde inte ordet samordningsnummer fran början för att ingen känner till det namnet.Är detta jävligt viktigt eller???????Mina barn är svenskar och har fatt sina nummer i passen...skitsamma vad dessa jävla nummer kallas eller hur.? Det ser fortfarande ut som om de är födda den 90 juni och 86e november och det var det som var lustigt vilket denna trad handlade om fran början.men ok SAMORDNINGSNUMRET visar att de är födda 90 juni och 86e november och det gör det ju mindre lustigt än om det var PERSONNUMRET.ser precis lika dant ut när det används hos myndigheterna.men skitsamma...mina barn har trista nummer och nu gar jag och skjuter mig i skallen över det!!!!suck
    *styrkekram*
    Run for your life
  • siamesen

ja verkligen jobbigt wallstone!

• Trinitario
    siamesen skrev 2007-02-14 22:45:36 följande:
    Det jag sa är att det används likadant i praktiken. Jag använde inte ordet samordningsnummer fran början för att ingen känner till det namnet.Är detta jävligt viktigt eller???????Mina barn är svenskar och har fatt sina nummer i passen...skitsamma vad dessa jävla nummer kallas eller hur.? Det ser fortfarande ut som om de är födda den 90 juni och 86e november och det var det som var lustigt vilket denna trad handlade om fran början.men ok SAMORDNINGSNUMRET visar att de är födda 90 juni och 86e november och det gör det ju mindre lustigt än om det var PERSONNUMRET.ser precis lika dant ut när det används hos myndigheterna.men skitsamma...mina barn har trista nummer och nu gar jag och skjuter mig i skallen över det!!!!suck
    *suckar tillsammans med dig*
    Satan skadar dig själv och personer i din omgivning!
  • Tussetösen

äh lätta e dom inte... 861119= massa 1:or... liiite lätt
    780122= inte alls lätt
    061107=hmm.. lite blandat svårt å lätt..

~Theodor~ sjunde i elfte tvåtusensex
  • Wallstone
    MayaS skrev 2007-02-14 22:53:25 följande:
    Men frågan var vilket PERSONnummer de har... dina barn PERSONnummer är 30 juni och 26 November INTE den 90 resp 86 eftersom dessa dagar inte finns.... Så ENKELT är det!!! Oavsett vart i världen man bor!!! Att de sen står andra nummer i deras pass är en helt annan sak... och detta beror på att de inte är eller har varit folkbokförda i Sverige.Du skriver i tråden att det är deras personummer och ger därmed felaktig information. Det var inte bara jag som undrade hur det låg till men tyvärr litar jag inte blint på andra människor och den informationen de ger ut så därför söker jag reda på fakta. Förlåt så jävla mycket att jag raserade din felaktiga information!!! www.schobius.se
    Meh, vitsen är ju att nuffrorna ser kul ut i passet, inte vad de heter heller kallas. ÄR det här Kalla-Fakta forumet heller?
    Run for your life
Svar på tråden lätta personnummer....