• NovaUnique

(¯`°•.¸ Svenskar i Tyskland ¸.•°´¯)

Jag har försökt förut - fick tag i några av er - men har tappat bort er!
    Jag försöker igen!

Finns det några andra svenska mammor/pappor eller svenska blivande mammor/pappor heller ja, svenska personer på vift här i Tyskland som vill hålla lite kontakt? Jag vill det! Jag bor f n lite då och då i Bremen och känner mig eeeeensaaaaaam!

Hojta till här i tråden så kan vi väl babbla lite?!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-09 11:51:43:
    Nu är det hög tid för en ny tråd!
    Här har ni länken:
    www.familjeliv.se/Forum-3-45/m20507086.html

• Svar på tråden (¯`°•.¸ Svenskar i Tyskland ¸.•°´¯)
  • Lottschen

milona
    Jag tror att lufthansa (otippat) har billiga biljetter om man som du är ute i god tid! Kolla där och klicka i billigast pa allt.

• TyskMamma

Oui

JAG kommer från Stenungsund! *ler*
    visste inte att det fanns folk som bodde så nära!!

• JPMum2B

Lufthansa ar apbilliga nufortiden, jag betalade 160 EUR for mig och MAx nar vi var hemma nu! Synd att Germanwings lade ner sin rutt, jag hann flyga med de nagra ganger innan de la ner. I sommar skall jag dock flyga med Air Berlin till CPH, for en minisemester utan barn, innan vi drar vidare till Orust dar sommarstugan finns. Max och hans pappa aker bil sjalva upp nagra dagar innan sa att de oxa far lite egen semester

• JPMum2B

Ingen annan som har nagra funderingar pa det har med att man ar sa langt ifran sina nara och kara?

• Oui

JPMum2B: Jag är 76:a

Jag får besök i påsk av min bästa kompis + pojkvän, så då blir hemlängtan lite mindre Och sen kanske mina föräldrar kommer i slutet av april

Svar på tråden (¯`°•.¸ Svenskar i Tyskland ¸.•°´¯)