• Malla85

Ont mellan revbenen

hej!
    jag har börjat få jätteont mellan revbenen där de slutar, på framsidan alltså.... ihållande smärta och gör även ont när jag trycker. Vet någon vad detta är? har prova ätit gaviscon, novalucid och novalucol för att jag trodde det var magkatarr men utan förbättring...

• Svar på tråden Ont mellan revbenen
  • Malla85

oj det där med att de kan bryta ett revben lät inte mysigt men då behöver jag alltså inte vara orolig....tackar!

• Malla85

det smärtar mera åt det högra hållet men ändå på mitten, om du förstår hur jag menar... kanske ska ringa å höra imorn..

• Malla85

ryggsmärtor har jag börjat få mer å mer...oxå på den högra sidan på mitten av ryggen...samma ställe som mellan revbenen på fransidan faktist nu när du säger det....har aldrig tänkt på det...ska läsa lite om gallsten på google.....

• Malla85

inget ovanligt alls... har haft den här smärtan till å från flera veckor men det har blivit oftare de senaste dagarna, idag har den hållt i sig sen lunchtid....har aldrig hållt i sig så länge förr....

• Malla85

Nu har jag vaknat och har inga smärtor...kan med andra ord inte vara gallsten kanske?

Svar på tråden Ont mellan revbenen