Vem skulle du rädda? (Läs TS)
Självklart räddar jag pojken! Skulle någon på allvar rädda en hund istället?
Självklart räddar jag pojken! Skulle någon på allvar rädda en hund istället?
Kurre räkmackan, jag antar att du är vegan.
En annan sak jag undrar, om det var din hund OCH ditt barn som låg där, vem skulle du rädda då?
Synd att kurre gick offline, nyfiken på svaret ju
Men äter du djur menar du?
Det var jag som undrade om räkisen var vegan eftersom hon tycker att allt levande är lika mkt värt.
Jag ställer bara frågor till dig räkisen..
men jösses då. Trodde du förstod att det var dig jag menade. Förlåt mig Kurre räkmacka
Jag har inte mobbat nån, jag ställer frågor, men får inga svar.
äter du kött då?
Kan du inte bara svara på frågan istället?
Men herregud, jag mobbar verkligen inte. Jag ställer bara frågor eftersom jag inte förstår hur du tänker.
Självklart förstår jag att du älskar din hund mer än ett främmande barn, men att välja att rädda livet på hunden istället är en annan sak. Självklart skule jag rädda mitt eget barn förs, men då är det två barn vi talar om, det är inte samma sak som hund och barn.
Jag tycker mest att om man inte ens vet om man skulle rädda sitt djur eller sitt barn så kanske man inte är redo att skaffa barn.
Jag ljög inte. När jag ställde den frågan till dig så svarade du ju att du inte visste. Det är det enda jag har påstått. Och om du vill bli tilltalad med namn så gör detsamma tillbaka då.
Här hycklas inte..
Jag förstår att hunden är mer älskad än det okända barnet, men skulle ändå rädda barnet.
Och det handlade ju inte om barnen i kina eller afrika, utan ett döende barn som ligger vid dina fötter. Läskigt att det finns folk som inte skulle bry sig då.