Inlägg från: Lady summer |Visa alla inlägg
  • Lady summer

Vem skulle du rädda? (Läs TS)

Precis! det är ju altid någons barn...

HellviHumle skrev 2007-04-27 21:01:36 följande:
    Jag skulle nog inte bli så glad om jag kom till platsen senare och upptäckte att mitt barn dött pga att någon räddat sin hund först. Milt uttryckt.
  • Lady summer

Kram! :) :) kansje du blir snällare när du sovit lite!

lluvia skrev 2007-04-28 00:32:43 följande:
    Lady summer skrev 2007-04-28 00:31:55 följande:
    Mm jag ska se om jag kan förenka det ytterligare för dig i morgon. Nu ska jag sova.
  • Lady summer

ja,vad säger man! :)

lollisen skrev 2007-04-27 21:18:46 följande:
    Kurre räkmacka skrev 2007-04-27 21:17:16 följande:
    Herrejösses!? Vem "fan" är du att ens kommentera mitt inlägg...?? ha ha haJag får väl kalla hundar för byrackor eller vad jag än känner för? Vad har du med den saken att göra? Har du tråkigt ikväll eller?
  • Lady summer

Men,är du vaken än? :)

lluvia skrev 2007-04-28 00:35:11 följande:
    Lady summer skrev 2007-04-28 00:34:39 följande:
    hoppas inte för mycket.
  • Lady summer

Jag undrar om du förstår hur mycket dessa dina ord säger om dej själv? Och jag måste säga,det är facinerande hur mycket tokigheter du tolkar in i mina inlägg..
    Vil samtidig införmera dej om att detta inlägg är anmäld,då jag inte accepterar sådana påhopp från dej.Jag rekomenderar dej att tänka över vad du skriver till andra.
    Kurre räkmacka skrev 2007-04-28 01:29:59 följande:

Sorglig figur den där Lady summer som måste ha så mkt stöd från andra. Med den hjälpen kränker hon handra och finner sig ha rätten till det. Riktigt obehagligt faktiskt
  • Lady summer

Ja,det borda vara straffbart att agera på et sådant sett!

Grenadjären skrev 2007-04-28 11:44:23 följande:
    Ja, man blir fullkomligt skräckslagen.Om ett litet barn ligger i ån och skriker.. en bit bort flyter en hund skällandes, så finns det de som skulle rädda hunden istället för det lilla barnet.Hur sjuka är ni?Den som gör så borde straffas!
  • Lady summer

Det finns hjälp att få.... :(
    Kurre räkmacka skrev 2007-04-28 11:39:38 följande:

Detsamma Vännen. Får gå igenom denna tråden fint med röda knappen nu
  • Lady summer

Jag har en katt,som jag älskar til vansinne,hon är min "bebis"...MEN,hon är fortfarande "bara" en katt! Finns inte på kartan,att jag skulle rädda henne FRAMFÖR ett barn!!

Nathalie009 skrev 2007-04-28 12:41:43 följande:
    jah blir fan förbannad när folk jämför en KATT mot ett BARN herregud mräks att sånna människor INTE har barn! sitter här o kokar!!!
  • Lady summer

Mycket bra sagt! istämmer till fullo!!!

Grenadjären skrev 2007-04-28 17:12:03 följande:
    Jo, ni får väl ha vilka åsikter vi nill, och det har ni ju också!Men kom inte och predika ngt om respekt när ni själva har så dålig respekt för ett människoliv att ni hellre låter ett litet barn ligga och plågas till döds.Det handlar inte om att man (som ngn sa) ska ha känslor för andras barn. Det handlar väl om vad livet. Ett människoliv."nä jag bryr mig inte om att försöka hjälpa en människa som som ligger och håller på att kvävas för jag känner inte den personen"Det är helt och hållet häpnadsväckande att man kan försvara detta och sedan börja prata om att man ska visa andra människor respekt. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta ärligt talat
  • Lady summer

JAG skulle bli fullständig vansinnig! Du tänker rätt! Människan ALLTID före ett djur!

olpansfamilj skrev 2007-04-28 19:37:32 följande:
    Och hur skulle ni andra reagera som valde hunden om jag lät er mamma eller pojkvän dö för att jag valde hunden??? Tänk på det ni!!! Vad hade ni tyckt då??? Er mamma ligger döende men jag räddar hunden istället???
Svar på tråden Vem skulle du rädda? (Läs TS)