• IzabellaHampuz

Fler från Sydkorea

Är det fler som är adopterade från sydkorea?!
    Hör gärna av er, vore skoj att "prata" med fler som är adopterade från samma land =)

• Svar på tråden Fler från Sydkorea
  • filosofi

Jag är adopterad från Sydkorea!

• Helis

Hej,
    jag är också adopterad från sydkorea.
    jag brukar hänga på "adopterade som har fått barn" där är fler som är adopterade från sydkorea men också andra adopterade.
    gå i och kolla :).

• Kliff

Jag också! Du får gärna skriva en rad eller två...!

• My03

Jag är också adopeterad från Sydkorea, har själv problem med att få biologiska barn och funderar nu på att adoptera från just Sydkorea.

• Mangasunshine

jag är också adopterad från sydkorea. bf i början av augusti. så fort jag ser en asiat och en svensk med barn så sneglar jag extra länge.

• Dartmamma

Hej Hej jag är adopterad från Syd korea ... har 3 söner med svenska män ... ska åka till Korea i maj .. första gången sen jag kom hit till sverige ... Kram

(¯`°?.¸ ღ Älskar min man & mina 3 söner ღ ¸.?°´¯)
  • Ahrodie

Jodå, adopterad från sydkorea här också, med 6:e barnet på väg så hänger lite i den där tråden som Helis skrev.

BF 18 maj 2007, min 6:e bebis :)
  • cs68

Hej hej! En till från Sydkorea! Blir så glad när jag ser att vi är så många från Sydkorea! Har 3 pojkar som är 17, 14 och 10 mån!! Snacka om sladdis och att jag är lycklig! Ha en bra helg alla och håll tråden vid liv! Kram

• Fijalotta

Hej!

Jag är också adopterad från Sydkorea och väntar nu mitt första barn med min svenska sambo.
    Alltid kul att prata med fler som är adopterade från samma land =)

• Framboise

Hej, är också adopterad ifån Sydkorea, har 2 döttrar och är nu mammaledig med min yngsta dotter. Är det någon som rest med barn i Korea? Jag pluggade där när ett år men det är över 10 år sedan men jag längtar tillbaka och skulle gärna resa dit med mina barn.

Svar på tråden Fler från Sydkorea