Fler från Sydkorea
Hej Hej jag är adopterad från Syd korea ... har 3 söner med svenska män ... ska åka till Korea i maj .. första gången sen jag kom hit till sverige ... Kram
Hej Hej jag är adopterad från Syd korea ... har 3 söner med svenska män ... ska åka till Korea i maj .. första gången sen jag kom hit till sverige ... Kram
Jag var 7 månader men såg ut som 4-5 var så undernärd ....vägde ynka 5 kg när jag kom hit oktober 1970
Hej Hej .. jag åker som sagt till Korea nu i maj .. kommer bli på både gott o ont ... berättar mer när jag kommer hem
Klart jag gör det .. kan visa lite bilder för er som vill se med för kameran åker ju självklart med
Har haft planer lite till o från men nu när jag får med mig min mamma som adopterade mig .. när min äldsta son blivit så pass stor att han förstår ... så är det dags att åka ... kommer vara jättejobbigt men det är jag helt med på att det kommer bli ... men tänk på mig när jag är där .. ska besöka barnhemmet om det finns kvar o kolla vart polisstationen ligger där dom fann mig ... sen ska jag försöka besöka SWS el va det nu hette ... mitt minne är bra men kort ...
Hoppas ni alla håller tummarna o som sagt tänk på mig lite
Gör en liten efterlysning här ... inte för att jag vet om det ger resultat men jag provar ... ni kan ju ha bytt namn men känner ni igen er så hör av er el om ni som läser vet vilka dom är så hojta till är ni goa
Söker:
Mi född i Korea 10 Juli 1969 adopterades av Solveig o Thorbjörn Falk då bosatta i Handen 29 Oktober 1970
Charlotte född i Korea 26 mars 1970 adopterades av Eva o Bengt Lundgren då bosatta i Karlskoga 29 Oktober 1970
Jenny - Maria född i Korea 27 Januari 1967 adopterades av Yvonne och Bo Nord .. du hade även bröder Håkan Henrik & Gustav ....
elin3 - åh vad kul ... jag tror inte jag får tag på mina biologiska föräldrar men ska ändå bli kul att få åka dit ... har ju 3 barn med svenska män
Myrna - åh vad härligt .. o Tack ännu en gång för mailadressen .. har fått kontakt med dom där borta o polisstationen finns kvar där dom fann mig samt att barnhemmet jag var på finns kvar men nu som sjukhus men ska få hälsa på där iaf ... längtar som sjutton nu ...
Tänkte höra .. vad kan man ta med sig till barnen på barnhemmet då man hälsar på .. nåt från Sverige som behövs .. nåt som dom blir glada över .. snälla ge förslag för jag vill ta med mig nåt
JO men jag tänkte om man skulle ta med sig pennor block ( ritpapper ) tror du sånt skulle bli bra
blir ju det .. måste ju ha blöjor burkmat m.m. samt lite kläder men mycket ska vi köpa där