Gult bajs
Låter som gallan...min svägeskas dotter hade så när hon var liten och det var gallan.
Gult och kan tom bli vitt.
Låter som gallan...min svägeskas dotter hade så när hon var liten och det var gallan.
Gult och kan tom bli vitt.
Ja du behöver nog ringa SUL för att rådgöra med dom.
Gallan kan bli väldigt smärtsamt och även IBS..prata med dom om vad dom tror istället för att oroa dig.
Kommer inte riktigt ihåg vad det beror på ,men gallan slutar vad jag förstår att producera något och jag minns att flickstackarn hade så ont..
Vill inte skrämma upp dig på något sätt, men tycker du inte själv att det skulle kännas skönare att få prata med någon som vet vad dom pratar om.
Har du haft sorkpest nyligen tycker jag du ska ringa dom nu i kväll och fråga om det kan ha ett samband.
Ja, ring i morrn så får du uppdatera här sen...vet hur det känns att gå och oroa sig, men det underlättar att prata med någon kunnig.
Kram på dig!
Men inte ska du skämmas
Jag är ofta orolig för mycket, men det underlättar ju alltid att få prata om det och det borde din man förstå.
Det är säkert inget farligt, men det brukar kännas bättre när man pratat med någon som är kunnig.
Önskar dig lycka till i morrn o sen skriver du här så jag får höra att allt är ok
Förstår vad du menar...håller tummarna för dig i morrm och håller utkik här i tråden vad du skriver
Hoppas du får en god natts sömna nu..kram
Jo det förekommer väl en hel del, men kan jag hjälpa eller muntra upp någon så gör jag hellre det...
Försöker leva efter mottot..Behandla andra som du själv vill bli behandlad..ganska enkelt egentligen
Tänker på dig i morrn o godnatt!!