okej, tack, men då måste jag haft en snabb magsjuka.
Anonym skrev 2007-02-20 23:51:47 följande:
Det blir hvitt hvis leveren blir påvirket...Gult kan man få innimellom ved magsjuka osv, tror ikke du behøver å være urolig. Blir det hvitt og svart er det verre....
Hej!
Ja, jag vet det där om ryggvärken och sorkpesten. Men min sorkpest är borta nu. Har haft det i ca 3 veckor redan.. Och nu är jag pigg nog obba, äta, gå m.m Så jag tror inte att det är det..
Jag har lite ont ibland i magen.. Men det kan lika gärna va magkatarren och det brukar jag koppla bort.. Men ja, som sagt, ska ringa imorgon och se vad dom säger...
Tack så hemskt mycket för ditt svar :D
Föresten.. det där med gallan.. hur funkar det att gallan kommer ut med avföringen och gör den gul.. jag förstår inte...
Bumbi mia skrev 2007-02-20 23:54:52 följande:
Min teoriDin ryggvärk har med sorkfebern att göra, det är vanligt att man får ryggvärk.Färgen på avföringen kan säkert ha något med gallan att göra, avöringen brukar bli gul färgad om den går väldigt snabbt genom "systemet". Mår du annars bra och inte har ont i magen så tycker jag att du kan avvakta.Skulle du tex ha gallsten så skulle du inte sitta här också skriva, för det gör värre ont än FL smärtor Har du varit på någon koll, så att dina njurar inte har tagit stryk av sorkfebern?Mamma till Ronja och Alve