Inlägg från: Razzla |Visa alla inlägg
  • Razzla

Trött katt

Efter de min 5 månaders kisse bebis just gått igenom så skulle jag kontakta vet iaf för att prata med dom. De är inte bra om dom inte äter och dricker..

I vårt fall var de en lekakula som han svalt och den hade fastnat.. idag är han opererad och stannar ett par dagar till på kliniken..

Se i mina ögon att jag ler
  • Razzla

eller ring jourvet på 0900-1005161 (kostar 25
    de va dom som fick mig att åka in med Razzle igår kväll..

• Razzla

Ja dom har öppet nu..

om jag inte ringt igår och fått in Razzel så är de inte säkert att han varit kvar idag..  :(

som sagt.. aldrig bra att inte äta.. och kväljer/kräker hon också så kan de ju vara så att hon fått en infektion iaf..

• Razzla

Berätta gärna hur de gick.. 

• Razzla
    Odella skrev 2007-02-20 23:42:56 följande:
    Nu har jag ringt och de trodde att hon kan ha fått något virus från den nya katten, som bodde i ett stödhem med många andra katter. Vi tog tempen på henne och hon har 40 grader nästan precis. Hon är också väldigt matt i blicken. Usch, stackars min lilla gumma.... Jag tänker vänta tills veterinärhuset öppnar i morgon och se om de kan ta emot oss. Hoppas de kan hjälpa oss. Tack så hemskt mycket för hjälpen! Jag uppdaterar er om hur det går.
    hoppas de bara är virus nu då..
  • Razzla

Ja verkligen skönt att de inte ser ut som nått allvarligare..

Vi har fått hem våran bebis idag och han är sådär pigg.. sover hela tiden och vill inte äta så jag har suttit och låtit honom slicka mat i sig från mitt finger.. :)

Har fått krage till honom också men än så länge kliar han sig inte alls och då behöver han ju itne ha den heller..

• Razzla

Usch då..

Hoppas de blir bättre snart.. Hon bör ju få komma in på en ordentlig kontroll nu..

Svar på tråden Trött katt