Bromölla del III
Prinsungen: Ja det får vi verkligen ta o göra! Dom har ju kalvar o killingar där med. Nej du daniel jobbar fan heeeela påsken...
Kanske blir till svärmor en sväng.
Själva då?
Prinsungen: Ja det får vi verkligen ta o göra! Dom har ju kalvar o killingar där med. Nej du daniel jobbar fan heeeela påsken...
Kanske blir till svärmor en sväng.
Själva då?
Pussel: Hmm skall jag räkna upp vad jag känner till i närheten av vattentornet? Hehe ja jag vet ju var Bäckmans cykelaffär är. O Ica Maxi o Lidl o Humleskolan vet jag o den vägen bort. Nära? Jag har gps i bilen som jag fick av sambon så jag ska hitta här nere. Men det ligger i närheten av vattentornet då? Ja jag tror väl jag ska hitta...
Charro: Aha men då tror jag att jag vet. Grödbyvägen ut på huvudleden där o sen höger förbi skolorna, de heter Dalaskolorna va? O där skall det ligga i villaområdet där? Jaha men då skall jag nog hitta...
Undrar om det är någon som vet nånting om att det var en hel avdelning som blev smittade med TBC på Kristianstad BB?
Oh men vilken tur att jag kollade här nu då. Klart vi hittar till Böckmans! Vilken tid då? Här sitter vi fortfarande i pyjamas...
Pussel, jag skickade meddelande till dig. Kolla är du snäll!
Charro: Kl 15 skulle passa mig med. Har skickat mitt mobilnr till Pussel ifall jag inte skulle kika in här mer. Kan ju skicka de till dig med så kan ni väl höra av er hur de blir? Hur länge är Böckmans öppet?
Jessica: Du får pyssla om dottern o ha en trevlig helg ändå! Och tack för inbjudan i alla fall!
Ja tack för en trevlig fika! Leon tyckte nog det var jätteskoj! Här blev det middag o sen en cykeltur på kvällen o lördagsmys med familjen.
Vi hänger gärna med till öppna- vilken tid måndag?
Ha en fortsatt trevlig helg så hörs vi!
Oh klockan 9... Så tidigt? Oj frågan är väl om vi klarar av det. Lilleman är kvällsmänniska o vägrar somna tidigt o gå upp tidigt... Men det ligger på Godtemplargatan- församlingshemmet va? Orkar vi så dyker vi väl upp... Vore roligt ju!
Charro & Pussel: Njae vi har precis ätit frukost här...
Blir ingen öppna idag! Leon tycker det är väldigt roligt att vara vaken på nätterna...
Men nästa gång så kan vi göra ett försök!
På torsdag åker vi till Götet över påsk, åter på onsdag efter. Så då är vi fikasugna igen!