Inlägg från: Spindelskratt |Visa alla inlägg
  • Spindelskratt

Bromölla del III

Jessica: Jobba natt låter jobbigt det krävs en del för att klara sånt. Men du klarar det säkert

Leon: Ja jag blev uppriktigt förvånad.
    Kommer du med till Öppna förskolan på onsdag?

Nu ska jag dammsuga o slänga in tvätt o sedan ska gossen ha gröt o därefter blir det en promenad så några av mina kilon försvinner. Måste betala räkningarna med o jag fick inte alls så mkt pengar jag hade tänkt mig

• Spindelskratt

Leon: Okej, jag kommer att försöka gå dit två gånger i veckan. Onsdagar o sedan övrig dag som passar

• Spindelskratt

Pussel: Vilket håll kommer du ifrån? Det är inte alls svårt att hitta. Tiansvägen rakt ut förbi humleskolan, sväng av höger vid totempålen, uppför backen sedan står jag där o mig kan du knappast missa

Kl. 9 låter som en bra tid.

• Spindelskratt

Nu är hemsidan borta, försvann från hd bara för att ftp:n hängde sig. har inte ens en backup på den. Allt jag skrivit i dagböckerna o alla bilder är borta...frö evigt i cyberrymden *gråter*

• Spindelskratt

Pussel: ses vi imorgon då?

Jessica: Kakmonstret sambon följer gärna med på lördag om det är okej...

• Spindelskratt

Jessica. 6000kr hade jag gärna betalat. Hur gjorde ni, vem kontaktar jag...

• Spindelskratt

Pussel: Har ingen aning om någon vuxenutbildning.
    Men om du går folkethusvägen mot Tiansvägen så går du åt höger. Du ska gå förbi korset så du har simhallen, skolan på vänster hand. Du ska i korset ha Edenrydsvägen på höger hand då.
    Då är du rätt, jag står vid dagiset på samma sida som skolan, dagiset ligger efter skolan. Du kan inte missa mig

Ska verkligen bli skoj!

Jessica: Jag brukar alltid spara på de andra hd ...men så har vi bytt o jag glömde spara nytt igen...Men ska ta en seriös backup på allt i datorn imorgon efter ö.f

• Spindelskratt

Godmorgon. Inatt satt jag uppe till 2.30 o försökte lösa hemsides problemet. Testade massor av olika sidor som sägs kunna reparera hd. Funkade inte.
    Men så talade jag med it-expert på msn o får då meningen "har du kollat papperskorgen, för allt som slängs från hd hamnar ju där"
    Gissa vad jag hittade i papperskorgen

Bara att återställa alla sidorna o vips så fanns hemsidan där. Har även gjort backup på ALLT i datotn o skrivit ut samt kopierat över till annan hd i datorn.
    Vilken natt alltså

Pussel: Om du följer dalagatan så tar du vänster, huset är ett stort rött tegelhus. Jag väntar utanför så du kan inte missa mig. Vet inte om du kör bil eller går...

Leon: Klart gubben ska med, då kan de vara barnvakt så vi kan snacka

• Spindelskratt

Jepp, ses om en stund Emma

• Spindelskratt

Emma: Tack för trevlig stund på Öppna. Trodde inte det skulle vara så mycket barn där, men det var bara kul. Våra maskar o flaxar hade iaf kul

Loke höll sig precis vaken tills vi kom hem så han fick mat o slocknade direkt. Får se hur länge han sover nu.

Leon: Vilket håll kommer du ifrån, var bor du?

Svar på tråden Bromölla del III