Bromölla del III
Jessica: Tack, återkommer när jag vet svaret o då vill jag alla era billiga tips
Jessica: Tack, återkommer när jag vet svaret o då vill jag alla era billiga tips
Visst var det öppet på Öppna imorgon, eller ?
Tänkte ta mig dit isf... Pussel du skulle väl fika eller hur?
Leon sover ni eller klarar ni att stiga upp tidigt
Har gått till Markis i regnet o hem igen, har nu handlat ett fint papper att lägga i påskägget
Pussel: Vet inget om havandeskap, tyvärr. Misstänker du det?
Godmorgon tjejer!
Idag är det blåsigt o molnigt. Trist!
Blev ingen öppna för mig igår putsade fönsterna istället alla 16st. Träningsvärk i armen fick jag med. Men så skönt att ha det gjort.
Idag blir det övrig städning.
Ni glömmer väl inte att hålla tummarna för mig idag
Är så nervös, har nästan fjärilar i magen, förstår inte varför.
Jag menar varför skulle han e.g säga Nej, vi har ju köpt hus ihop o har gossen, är det då inte meningen att det ska vara vi
Glad påsk på er!
Och trevlig resa Leon
Men Tittut Mia när man talar om trollen
Emma: Hatar med att cykla i blåst, man kommer ju ingenstanns.
Nu har jag lagt påskägget på plats i garaget, dragit ett snöre från ytterdörren runt hela huset, in i vardagsrummet ner i källaren o ut igen bort till garaget. Har satt en lapp på ytterdörren "följ snöret till slutet"
Är faktiskt supernervös här...
Nu ska jag städa undan i källaren o sedan duscha
Sambon i duschen men ...JAAAAAAAA!
Ja, då fick jag ett "JA" då
Och ni vill såklart veta hur det gick när sambon kom hem *S*
Han var hemma runt 19 tiden efter att ha jobbat över i en massa timmar, trött som 17 var han så när han såg mitt snöre var han nog först inte på humör.
Men han var lydig o följde det ändå. Själv slet jag upp Loke från golvet för att ha något att göra. Sambon tog god tid på sig i garaget där ägget låg. Trodde jag skulle svimma så nervös var jag, värre än första daten ju.
Nåja, han kommer in med ägget i handen o bara flinar o kram o puss o "Ja, det är ju klart jag vill"
Ja sedan var det inte mer med det liksom. Loke krävde full uppmärksamhet resten av kvällen
Något datum har vi inte satt ännu, men början på oktober låter bra för mig. Sambon tyckte först nästa höst men ändrar sig säkert. Vi ska fundera på det nu ett par dagar låta allt smälta in liksom.
För det måste vara billigt, för vi lär bli runt 70personer o då är det ändå bara släkten o några få utvalda vänner, tyvärr.
Vi ska göra så mkt som möjligt själva.
Men allt kommer att vara hemligt för släkten o vänner (förutom er då) de får först veta när inbjudningarna kommer.
Så nu är frågan var hyr man lokal billigt?
Har funderat på att skippa klänningen helt o kanske köpa något som dyker upp nu när det finns studentkläder i butikerna. Är det för snålt eller?
Inbjudningarna vill jag göra själv
Bla bla bla...en massa tankar som snurrar i min lilla hjärna nu
Fika gör jag gärna, o tisdag passar bäst. Onsd-torsd hade jag planerat öppna.
Åker iväg den 15 till syrran i stockholm är borta 1v o innan dess vill jag fika.
Välkommen hit till hos Tinkerbellan
Godmorgon
Emma: Hur många rymms i den lokalen o vad finns att tillgå?
Har hittat så många fina klänningar på nätet hur 17 ska man kunna välja, kikar gärna på din klänning om jag inte hittar något
Igår bestämde vi att vi lägger 5000kr var samt att vi betalar våra egna kläder. Så då har vi 10000kr till mat, pynt m.m. till 70personer. Det måste ju räcka.
Har sagt att vi ska skissa lite o se vad det kan kosta. Så får vi se om vi hinner få ihop nått till oktober annars får det bli nästa höst.
Pussel: Har kikat i galleriet o gillar klart din klänning
Sambon pratade nått om Brunnen ...
Men vårt problem är att vi har gäster långt ifrån så om vi kan ha kyrka o lokal nära varandra är det bra, samt att det inte är alltför långt från Bromölla.
Jessica: Det låter som om vi får spionera där en dag jag o sambon. Hur länge sedan är det din syster gifte sig? Har du lust att försöka ta reda på vad det kostade o hur det funkar. Kö innebär det fullt utrustad med glas m.m.
Låter ju skitbra att det är två lokaler.
Det blir ju höst o jag hoppas på fint väder. Kyrkan får det bli här, den verkar ändå rätt mysig får ta en tur inne i den o kolla först kanske *S*