Inlägg från: Agoo |Visa alla inlägg
  • Agoo

Hur mycket mer i månadskostnader blev det efter att ni köpte diskmaskin?

Jag och sambon funderar på att köpa diskmaskin, så less på o diska dag ut o dag in

Men hur mycket mer blir det i månadskostnas ungefär? Vi bor i lägenhet där vattnet ingår i hyran så det är väl endast elen då jag syftar på!?

• Svar på tråden Hur mycket mer i månadskostnader blev det efter att ni köpte diskmaskin?
  • Agoo

MsRahkonen : inte ? vad bra

puffar

• Agoo

26 klick o inget svar.. vad är detta?

blir nog inget svårt val om man ska köpa diskmaskin om det inte blir någon skillnad på elräkningarna

• Agoo

inte mer? Alla som säger att diskamskin e såååå dyrt o det ska du inte ha ... blir nog en diskmaskin iaf.. ska visa detta för sambon när han kommer hem från jobbet

tack så jätte mycket för alla svar !!

• Agoo

vet inte riktigt vad de syftar på när de säger att det blir så dyrt... möjligt att det är vattnet...

Alexandra aspioti: vad det gäller tvättmaskin kan jag säga att där märkte vi ingen skillnad när vi köpte en.. tror vi bodde i lgh i 1-2 månader utan egen tvättmaskin men det blev typ ingen skillnad på elräkningen iaf

• Agoo

malachis mamma: ja verkligen. man förlorar ju så mycket tid på annat när man står o diskar, och inte går det fortare när man tänker på hur tråkigt det är

Svar på tråden Hur mycket mer i månadskostnader blev det efter att ni köpte diskmaskin?