• 70 Rodrigues

    Hockeyslutspelet 06/07

    Hallå! Vad har ni för tankar runt det kommande slutspelet vilka 8 lag blir det, vilka 2 lag spelar final, vilka hamnar i Kvalserien och i ingemansland?

    Trots att jag är Brynäsare så tror jag på att Färjestads BK och Modo hockey spelar i final!!

    M.v.h
    Tony

  • Svar på tråden Hockeyslutspelet 06/07
  • pappan84

    Tjenare!!
    Jag tror LHC-Färjestad i finalen!! Tror LHC faktiskt kommer spela skitbra nu... ,men jag har hafft fel förut!!

  • Buppsen

    Färjestad är ju ett givet final lag... vilken motståndaren blir är dock lite svårare att veta... men man vet ju vilka som vinner iaf, så det spelar ingen roll vilka dom möter... =)

  • stiffe77

    ja att det blir färjestad i finalen känns rätt troligt,hi hi, spec som jag, färjestad fan,
    men mot vilka?hv?

  • pappan84

    Hursomhelst har det varit jävligt spännand o se kampen mellan de lag som fajtas om att få spela slutspel!! snacka om att det gått upp o ner!! ha en trevlig helg!!

  • Tazzmannen

    färjestad är känns given... men motståndaren? Brynäs el Modo kanske... fast helst hade jag nog sett mitt favoritlag Luleå där men för ojämna

  • saltlakrits75

    Färjestad ser starka ut, svårt att se nåt lag som kan rubba dem på hemmaplan!

    Såg MoDo-Timrå i lördags, MoDo är starka hemma men ihåliga borta! Inte nån höjdarmatch! Timrå var inte bra alls och MoDo sisådär!

    Otroligt viktigt att övikarna får en extra hemmamatch! Då kan de gå till semi i alla fall men bortaspöket gör nog att de missar final!

    Som MoDo-Fan så hoppas man ju att vi får ett andra SM-tecken iår! Det var längesen sist!

  • Muckarn

    Nu kommer godståget från Götet.....
    Frölunda krossar allt motstånd nu, de tar sig till semi minst nu.. sedan får man se
    Hoppas på Färjestad-Frölunda igen de mest spännande slutspels finals matcherna någonsin =)

  • oOCarpediemOo

    Färjestad vinner SM GULD serie d´segern var ju bara ett mellan mål

Svar på tråden Hockeyslutspelet 06/07