Inlägg från: pappan84 |Visa alla inlägg
  • pappan84

Hockeyslutspelet 06/07

Tjenare!!
    Jag tror LHC-Färjestad i finalen!! Tror LHC faktiskt kommer spela skitbra nu... ,men jag har hafft fel förut!!

• pappan84

Hursomhelst har det varit jävligt spännand o se kampen mellan de lag som fajtas om att få spela slutspel!! snacka om att det gått upp o ner!! ha en trevlig helg!!

• pappan84

Jag håller med dig jaffa, otroligt hur det kan svänga i hockeyn. Kan tänka mig att Wikegård ligger sömnlös nu när Dif inte spelar slutspel, de va ju starka som oxar i slutet at serien. Jag håller också med de flesta av att jokern i år är Luleå. Vi mötte ju de förra året o då blev det ju en ganska behaglig resa med 4-2 i Matcher jag tror att vi kommer få se 7 matcher mellan LHC-o Lule. Vad gäller Färjestad tror jag har en stor press men samtidigt mycket erfarna spelare som inte andra lag har, men....jag hoppas det får slita mot Mora. Moras finne i målet har imponerat och är bäst i serien just nu storspelar han och får mycket hjälp av backarna så får nog Färjestad problem. Ska äntligen bli kul o se hur det går, finalerna börjar ju idag.....gissa om jag har bokat tv´n och förklarat för sambon att nu inte blir något babyboom på 1 månad eller 2. Ha det bra// pappan84

• pappan84

6-2 va inte en dålig start på bortais mot Luleå. Får se idag om det blir seger igen!

• pappan84

Om LHC inte möter Färjestad i semin så tror jag de kan nå final... Canadien jag tror om de två lagen möter varandra så tror jag det blir grymt gämt. LHC har alldrig klarat av o gå vidare efter semin, då tror jag det blir grymma matcher mellan de LCH o Färjestad. HEJA LHC!! KÄMPA NU DÅ GRABBARNA FRÅN GNÄLLBÄLTET!!

• pappan84

Nu börja det bli intressant. LHC-Färjestad. Kanske Karlstad laget får lite motstånd!! LHC måste nog spela som gudar om de ska klara detta.........

• pappan84

vilken match det blev LHC-FBK jag tror FBK inte känner sig så säkra längre!! men nu måste de vinna på fredag i Karlstad o det blir nog jävulskt svårt....vi kan ju hoppas...

• pappan84

nä!! idag blir det vinns LHC.....3-6 LHC!

• pappan84

se så lätt det var!! 5-1 hemma i cloetta center!! nu får värmlänningarna se upp!! 2 borta matcher nu för LHC kan bli riktigt bra detta!! tror LHC vet hur man ska störa FBK nu.. det blir nog jävlarimig o kämpa för båda lagen... Ljärtat slår för LHC

• pappan84

DET GICK SÅ LÄTT!!! FBK hadde ju inte en chans...de dog ju varje match i 2 perioden varje match!! Äntligen är LHC i final. Men den andra matchserien är fortfarande svår o säga vem som vinner...men om LHC spelar som de gjorde mot FBK så vet ju alla vem som vinner SM-GULD!!! DET KOMMER FAN GÅ TILL ÖSTERGÖTLAND FÖR FÖRSTA GÅNGEN I HOCKEYHISTORIEN!! VA JAG ÄR GLAD!!

• pappan84

Grodmannen: jag har bott i Norrköping så LHC är mitt lag...... SNACKA OM ÖVERKÖRNING MOT MODO!!! det blir 4-0 i Matcher!!

Svar på tråden Hockeyslutspelet 06/07