Inlägg från: Mafioso |Visa alla inlägg
  • Mafioso

Metallica i Globen

Skulle gärna försöka få tag på biljetter till Metallicas konsert i Stockholm den 12/7 och ge bort i present till min sambo. Såg att biljetterna skulle släppas nu på måndag. Nu är jag ju ny på sånt här med konserter och undrar, var köper man biljetterna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-21 20:02:56:
    Goddag yxskaft! Metallica på Stadion ska det ju vara

• Svar på tråden Metallica i Globen
  • Mafioso

Hittade på biljettnu.se där det gick att förhandsboka redan nu innan biljetterna släppts. Dock till höga priser, 795 för ståplats och 995 för sittplats. Någon som vet om de blir billigare om man väntar tills de släpps och inte förhandsbokar? Och ska man köra på stå- eller sittplats?

Känner mig helt novis på detta

• Mafioso

Japp, fixade precis så att jag kan logga in på ticnet. Ska logga in en stund innan på måndag då och hoppas på det bästa.

Angående det här med stå- repektive sittplats så känner nog jag ocå att det skulle vara bekvämt med en sittplats. Frågan är ju vad sambon tycker, kanske mer rock´n´roll med ståplats. Kan ju inte direkt fråga honom för då förstör jag ju överraskningen.

Fler tips tas tacksamt emot!

• Mafioso

Mon: Kanske ska förboka då... Gulp, det var svårt detta

• Mafioso

Nån mer som har åsikter angående stå- eller sittplats?

• Mafioso

Älskarlivet: Ja visst känns det som en killgrej att stå upp på en konsert. Får se hur jag gör med det, jag ska ju med oxå

Ska nog förhandsboka iaf.

• Mafioso

Elin 83: Jo, jag vet. Men har aldrig varit där. Hur har det någon betydelse menar du?

• Mafioso

Ja, jag insåg precis mitt misstag . Stadion ska det ju vara!

• Mafioso

Någon som vet hur det funkar med förhandsbokning på biljettnu.se egentligen? Dom säljer ju egentligen biljetter i andra hand till marknadspriser, men hur kan man då boka biljetter som inte släppts ännu???

Finns det andra ställen att förhandsboka på?

• Mafioso

Fick inga biljetter, har varit på dåligt humör hela dagen . Tråkigt oxå att så många köper extra biljetter och säljer på blocket, tradera mm för det tredubbla priset efteråt. Så mycket pengar har inte jag råd att lägga ut tyvärr.

Skulle förhandsbokat istället, men trodde inte trycket på biljetterna skulle vara så STORT.

Svar på tråden Metallica i Globen