• Gruffalo

Fragmin sprutor??????????

Hejsan!
    Får man vara med?
    Jag tar också Fragmin, gjorde det när jag väntade dottern och även nu när jag väntar hennes syskon. Tar under hela graviditeten samt sex veckor efter förlossningen. Hade en propp i huvudet 1995 efter att ha ätit p-pillret Deslotte. Håll i er...jag tar 2 x 7500 ie, en ganska hög dos så epidural är inte ens att tänka på för mig. Tar både morgon och kväll. Magen är snyggt blålilla...hehe Usch, jag är usel...har aldrig tvättat innan sprutorna.
    Ska i alla fall få barn nummer två och är beräknad till 1/7.

• Gruffalo

Nickis: Ja då, jag hade tur...den satt så jag fick syre till hjärnan! Tar inga mediciner och har inte fått några men av proppen. Jag tyckte inte att det var så himla jobbigt att föda dottern med bara akupunktur och lustgas så jag oroar mig inte över att inte få epiduarl den här gången heller. Vad läskigt det är ändå med dessa proppar...*hua* När ska du ha, nu antog jag att du var gravid utan att ha läst hela tråden...hihi

• Gruffalo

Pumie: Det var så lite! Vi klarar mer än vi tror men jag ska erkänna att det var liiiite jobbigt att få beskedet att dosen skulle höjas så jag inte fick ta epidural. Den här gången så var det bara med ett ryck på axlarna för visst fixar man det ändå! *kram*

• Gruffalo

Nickis: Vad kul, jag går in i v.23 på söndag så våra bf ligger ju ganska nära varandra.

Svar på tråden Fragmin sprutor??????????