Fragmin sprutor??????????
ja på mej är de de iaf.hade de för tre år sen.
ja på mej är de de iaf.hade de för tre år sen.
jag fick de av ppiller jag åt då
japp.ja e helt säker på det! men vilken trygghet för dej o ditt barn,jag var livrädd först,tänkte näeee inte faan nu igen,för ja hatar de där sprutorna. och skulle ta dom själv dessutom i nio o en halv månad varje dag. men det går hur fint som helst,de är mina vänner nu;)
fick du också av p piller
ja tar dom i magen också.förra gången fick jag mycket blåmärken men nu är det hur fint som helst.var så orolig attmin fina bebis mage skulle se alldeles hemsk ut men den e världens finaste!:) japåp ja har tagit sen vecka 16 och så ska ja ta de fram till sex veckor efter förlossningen. det går jätte bra,det komemr gå hur bra som helst för dej också. ja finns ju här,fråga om de e nåt. jag var livrädd i början at sticka i magen där bebis låg.men de nog bara en konstig tanke man har, må gott!
musses matte,som du ser kände ja precis som du. men nu är det en sån trygghet!!!
jag har faktis inte fått så mkt inteformaation.inte förens i v 36 ska ja dit o prata om förlossingein. jag vet bara att man inte får ryggmärgsbedöving!
jag åt yasmin, har ni anmält det nångonstans??
de vet ja inte ja vet bara att hon sa att ja inte skulle få ryggmärgsb om ja tagit fragmin sp en viss tid innan
NIckis.,ja visst är det sent!jag ska tala med min bm om det på torsdaf.känner att han kanske redan e här då..hehe..vem vet!=) men,e du blå??? de ju inte ja,.min mage e jäte fin juh.,jag trodde den skulle bli blå för de blev den då jag tog förtr år sedan då ja hade propparna. konstigt.. ja ja,ja e glad så länge sen e så fin som den e nu!!=) ja e i vecka 23. när ska du haa????
Nickis:14 juni:)
sticker ni inte in hela nålen???? ja norpar tag i hud o sticker in hela ja.
japp mina är också 1,5 cm lång ja sticker in den som ja håller en penna typ.
näee,ja har inte ett enda blåmärke..kolla mina bilder. eller ja har nog bara en mag bild.
i vinkel,som ja håller en penna.
men min läkare sa att man inte behöver göra rent på stället innan..
heh...jahar kommit på tvärtom.=) tvättar ni med sprit innan ni sticker in nålen??
ja tar mina på kvällen,och jag tvättar inte med sprit.jag kom på att de sved så fruktansvärt o gjorde allt ondare.
marinova,jag känner mej lättad nu när ja läst ditt inlägg.jag har varit väldigt orolig just över förlossningen,.men nu när du skriver om det och att du inte oroar dej så känns det bätte b´för min del.tack,kram
juni mammor e vi alltihop!;) näästan..=)) ja känner inte av någonting alls av mina sprutor.precis som vanligt!=)