• Anonym (jobb?)

Manpower åsikter- se hit!

Vill gärna höra ärliga åsikter om Manpower och andra liknande företag då jag funderar på att söka mig ditåt för att få testa ngt nytt. Lägger det i anonymt för att ni ska våga svara!

Kan det vara en väg vidare att börja jobba på tex Manpower? Är de bra att ha att göra med och hur är de med löner? Alla åsikter välkomnas!

• Svar på tråden Manpower åsikter- se hit!
  • Anonym (jobb?)

ingen?

• Anonym (bu)

Jag har jobbat på Manpower och det rekommenderar jag verkligen inte. Usel lön är det, hela företaget är skit.
    Dom som var chefer osv där jag jobbade, var usel. Dom trodde sig vara bättre än andra människor. Så nej... Sök dig ngt annat arbete istället.

Dom betalar verkligen ut minimala löner!

• Anonym (ingenNisse)

Jag kan bara instämma till 100% med Anonym (bu)

Dom har en organisation som är fullständigt vidrig. "Cheferna" är uppkomlingar som tror att dom är något .. jo jag vet vad jag talar om för jag var nog en av de med högsta utbildningen på stället.

Har man en egen bärbar dator uppträder man som King of Swing och tycker sig vara väldigt märkvärdig Moget eller hur.

Aldrig mer att jag jobbar på ett sånt förtryckarställe. Jag slutade efter två veckor. Jag vill behandla alla som människor oavsett vilken tjänst man har

• Anonym (Näe!)

Åh nej vad trist att höra! Jag som också var sugen på att göra det. Har fast jobb med bra lön i dag men känner för att ha det lite friare. Men priset verkar ju vara högt... Får jag fråga inom vilken bransch ni var Manpower anställda?

• Anonym (ingenNisse)

Kundsupport kanske man kan kalla att det var tänkt som.

• Anonym (jobb?)

usch då, ska försöka tänka ut något annat då... tack för svaren!

• Anonym (annanåsikt)

Jag har jobbat på manpower nu i snart ett halvår och allt har funkat bra. Har ett längre kontrakt på ett företag. Jag tjänar ungefär motsvarande 18000 kr i månaden (bor och jobbar i ett annat land) så jag tycker inte att lönen är så dålig. Jobbade tidigare på ett annat företag (inte under manpower) och hade precis samma lön. Men det skiljer sig kanske mellan länder då...

• Anonym (aldrig mer)

Här är en till som INTE är imponerad av Manpower och deras personalpolitik! Jobbade där i fem år innan jag sade upp mig för att jag inte orkade mer!

Droppen kom när jag hade ansvaret för jobbet hos en kund och då kommer min chef på att de ska hyra ut mig som ekonomiassistent (jag har INGEN som helst ekonomiskt utbildning) under 10 veckor på sommaren/tidiga hösten för att täcka ett STORT företags alla semestrar... Hon som satt kvar på mitt ordinarie jobb klarade inte det och då fick jag en utskällning för att jag inte var där och styrde upp. "För det kunde jag väl göra på min lunch när jag ändå inte var på det andra företaget!".

Jag tror dock att mycket av det har att göra med vilket kontor man hamnar på, men jag säger bara ALDRIG MER!

• Anonym (Näe!)

Oj, nån som vågar säga vilka kontor ni varit på? Jag är inne på att kontakta Malmös. Eller var kanske jag ska säga, men blir ju inte direkt peppad..

• Anonym

Arbetat där i sex år på en liten mindre ort.

KANON!!!

Svar på tråden Manpower åsikter- se hit!