Inlägg från: kissmekate |Visa alla inlägg
  • kissmekate

Skelning - Nån som har gjort/Funderar på att operera bort det?

Halloj! Har fått tid hos ögonläkaren för min 9-månaders dotter. Jag tycker det ser ut som om hon har ärvt min skelning (fast inte lika tydligt). Bra om man kan hjälpa till tidigt med lapp om det behövs.

• kissmekate

Alltså... hon skall ju inte opereras Kankse bara få lapp...

• kissmekate

Lazy eye: Lycka till!!!!!

• kissmekate

snuff: man ser inte bilderna! Måste aktivera fotoalbumet också!

• kissmekate

Snuff! jätteroligt att se bilderna! Det kommer bli jättefint när det har läkt!!

• kissmekate

snuff: nej vad tråkigt!! Du kan inte ha lapp för att tvinga det ovana ögat??

• kissmekate

snuff: när jag var yngre så skelade jag mer än jag gör nu. Och om  jag tänkte på att jag skelade eller oroade mig eller var nervös eller liknande så blev det bara värre. Ju snyggare kille desto mer skelade jag typ... jag tror att det finns psykologi bakom också... Kämpa på!!

• kissmekate

snuff puss på dig med! Detrta är ju ett ämne som verkligen berör mig... det hade lika gärna kunnat vara jag som hade opererat mig och blivit missnöjd efteråt!!

• kissmekate

Får man vara med i klubben? Jag har aldrig kunnat påverka min skelning. Men den syns ju inte med linser så det får väl anses helt OK.

Nu har jag dessutom skaffat tandställning så jag borde kvoteras in....

• kissmekate

nej det syns inte så tydligt när jag har linser! men har mängder av erfarenhet från stirrande klasskompisar när man var på badhuset som barn t.ex.
    Välkommen ut!!

Svar på tråden Skelning - Nån som har gjort/Funderar på att operera bort det?