BF Juli-07 Nr3
så då ska vi skriva här nu då Tania eller vad? värsta datahacker du då.. *fniss*
så då ska vi skriva här nu då Tania eller vad? värsta datahacker du då.. *fniss*
Tania.. samma som här då.. fast inte gift...
Numera har jag min egen Laptop som jag får/kan gära vad jag vill med.. utan att de blir ett jädrans liv om man råkat pilla på nån liten knapp..
Mjukis82: näää på mina påsar står de inte.. där jag jobbar säljer vi inga el-prylar.. nästan bara allt i glas.. aluminim och några få pet-flaskor..
Påsarna finns även i lila och blå numera.. haha...
Tania... jo vi är oxå väldigt sociala just.. jag sitter här med min laptop.. och min sambo har rymt till sitt "andra hem.. i sin "skrubb" men det är så sköööönt att va för sig själv!!! me like... *fniss*
mjukis82.. jag tror de är därför jag fått min egna lap i julklapp.. just för husfriden skull.. *asg* så han slipper mina klåfingriga fingrar på hans.. det fanns nog en baktanke med de hela.. eller vad tror ni... *fniss*
copernicus: här är de likadant.. fast min spelar Wow och sitter i rummet bredvid med hörlurar och pratar och har sig... vilket par va´..
Men vi är inte de pluttenuttiga paret som måste göra allt tillsammans och på varan hela tiden... vi är rätt så där att vi gillar att göra egna saker! (givetvis gör vi saker ihop oxå)
Jag är en sån som brukar säga att ja men vi bor ju ihop... de räcker väl!!!
*asg*
Jag tycker inte heller de händer så mycke me min mage... känns mest om degklump.. ingen bebikula... men de kommer väl.. när man minst anar de så säger poofff.. så är magen man så innerliigt önskade sig dör... och mest i vägen hihii...
Vagn..Vagn... och Vagn!!! :-] vilken vagn ska jag ha... önskar jag kunde bstämma mig nån gång.. så vi kan köpa den... Men näää då!!! och vilken hjälpsam sambo jag har...
Det jag visar säger han.. ja den är fin.. den tar vi!! men vilken då????
Vilken beslutsångest man kan ha då... *asg*
Mamma tycker en röd vagn vore fint... jag gillar emmaljungas Elk! föörutom de fjantiga mönstret i suffleten!! bort!! eller en sport Java...
Eller en herqules Razor 4 olivgrön/svart.. men har fått för mig att dom är lite korta och små i modellen?? Hmm... Ja vilket dilemma...
En lördagkväll i min ensamhet.. med en jobbande sambo och en sovande dotter...
Oojjaaa vad ni skriver....
Här hos oss är de mest jag som har barnvagnsdilemma... min sambo tycker att allt jag visar och ger osm förslag är fint... han svara bara "ja den är fin.. ta den... nästa jag visar och säger eller den här då? så får jag samma svar...
Han tycker att det blir bäst om jag bestämmer... de enda krav han har är att den ska fyra hjul...
Säger jag att det är kanske dax att börja kolla på de nu.. får jag som svar med ett stort leénde att: jag är kanske dax för de med tanke å att du är gravid! *asg*
De lilla intresse han har just nu ligger på bilbarnstolar... då anser att vi behöver en ny till vår dotter.. OCH en sån där bra som vi hade till henne när hon va nyfödd... alltså ett babyskydd menar han då.. för det var så msidigt att bära ur ocg i bilen.. OCH JA!! så klart så tycker han att vi behäver en ny större bil oxå!!! inte mig emot.. nog för att vi får mer än plats än den vi har nu.. men ändå.. inte mig emot..
Jag är mycke inne på min EL cerox just nu... i färgen Elk! dck ska ja ha den utan dessa fjantiga älgar som pryder suffletten... *uuuhhh*
Annars är de sportlov för hela slanten... min Towis och jag har tillbringat dagen med vänner i pulkabacken.. med varm choklad och korvgrillning och hela baletten..
men de tar visst mer än jag insåg på krafterna att vara gravid i 6:e mån och springa upp o ner... upp o ner.. me en 15-kg-klump...
Kanske dax att börja inse att jag verkligen är i gravid i 6 mån...
Tania... : jag då.. jag har bara ont i skinkan liksom.. de strålar inte vidare nånstans än så länge.. va kan de vara...
Jag hade aldrig några krämpor/åkommor när jag vänta Towa.. då mådde jag tipptopp rakt igenom faktiskt.. lyckans mig.. då ialf..
här är slapparlördag i allra högsta grad! Towisen min har sovit hos sin morfar natten som va.. så min tanke var en hemma mys lördag hon och jag.. medan sambon har flytt i spelets värld...
Men vi hann inte ens promenera och köpa lördagsgott.... så had ehon somnat i soffan.. och sover där nu så gott så... pluttan min då..
Så här sittter jag solo.. och har sååååå tråkigt!!! vet inte alls vad ja ska roa mig med faktiskt! säkert bara för att jag inte kan gå nånstans så hade jag sån lust att göra de... Hmm..
Så de blir en gottlös lördag.. halvsneglar lite på tv:n och smyger runt här så länge..
trralalallalalalalaaa.a...... nån som har nått kul tips!! ?!???