Inlägg från: ladyluck |Visa alla inlägg
  • ladyluck

BF Juli-07 Nr3

Fin fint Tbmh!!!

copernicus skrev 2007-02-23 23:13:37 följande:
    gick upp 10 kg de först 12 veckorna sen dess har jag inte ställt mej på vågen!Illamående har jag inget bra tips enot tyvärr!är det nån mer som får kräkreflexer hela tiden? Alltså jag hostar då hurklar jag, nåt luktar illa- jag hurklar, ser nåt äkligt typ en blöja? hurklar.så här var jag inte med Casper och det är skit jobbigt!
    Känner igen det där med kräkreflexerna Usch, det är jobbigt!

Go natt tjejjer!!
    Stolt mamma till Melwin & bebis i magen, bf 070707
  • ladyluck
    Åsa82 skrev 2007-03-05 17:36:56 följande:
    förresten är det fler som ännu inte gått upp nästan något sen ni skrev in i er? jag står fortfarande på  +1kg i uppgång ~♥ღ♥~Thea 060202~♥ღ♥~ grodan 070703~♥ღ♥~
    Jag har inte gått upp alls än, jag står på - 2kg.
  • ladyluck

Å de känns väldigt bra med tanke på alla mina extra kilon jag har ändå!

• ladyluck
    Giafia skrev 2007-03-07 17:07:33 följande:
    Är tillbaks från bm. Alltid lika mysigt:) Bebisens hjärtljud ligger på 152 och var en myckel livlig sådan idag:) Men magen den är stor. Har 25 i sf är i v.23 ligger alltså på översta översta kurvan. Har fortfarande inte fått tagit något kort:(Är kanske lite nojjig, men jag vill inte klämma ut någon 5kg klump...
    Ville bara tala om att mitt sf med sonen låg på normalkurva, men han vägde ändå 4815g, och det gick jättebra med förlossningen Så chansen är ganska stor att jag "får" en "5 kilos klump" till. Vad jag ville säga är att det går att föda stora barn också, jag trodde inte det!! Var på förhand livrädd för förlossningen, men det var bara en urhäftig upplevelse enligt mig!!!!
  • ladyluck

Mjukis:

Jag är mållös!!!! Helt otroligt, vilka idioterFörvånad. Man tror ju inte sina öron/ögon. Kram

• ladyluck
    Vickyb skrev 2007-03-13 12:31:43 följande:
    Tänkte bara höra mig lite för Jag har blivit så hård i magen och är så fruktansvärt rädd för att trycka på.. ibland kan det kännas som man klämmer ihjäl bebisen, eller så känns det som stygnen som ja blev sydd efter förlossningen skall spricka upp. Är livrädd ibland.. så vissa dagar kan jag verkligen inte gå på toa! Någon mer som känner som ja?! Hoppas Hehe.. ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
    Hihi, precis som jag

En stor kram till er som har det jobbigt just nu!
    Nu ska jag ut i solen och njuta, innan det är dags att göra sig i ordning för babysim
  • ladyluck

Hej!
    Idag har jag vart hos bm. Kul!! Är i v 25 och allt verkar bra, hjärtljuden var 146, jag låg på - 1 kg nu, symfusmåttet var 23 cm, och blodvärdet var fortfarande ok, så jag slipper järntabletter ett tag till
    Åh, vad spännande!!! Vill att det blir sommar nu. Kram alla

• ladyluck
    Först kramar till Mammab, mjukis, tindrasson som har det jobbigt

Grattis till lillkillen beckah!

Sen,  24 juli? Kanske kan bli jag??Hade bf 8 nov med sonen, han föddes 24. Så bli det att jag går över nåt liknande nu så kan det ju bli jag (bf 7/7)

Vad var det mer jag skulle skriva??? Kommer inte ihåg nu...
    Nu ska jag leta upp nåt att äta, är såå hungrig juh
  • ladyluck

Jag har redan fått en nästan 5 kilos klump en gång(4815), så jag räknar nog med att det blir en till stooor bebis

Vi har köpt syskonvagn, en dress, en filt, påslakan och en liten skallra! Ska lägga in bilder i mitt album har jag tänkt, men än finns det inga bilder på de sakerna. Måste precis som någon annan sa innan säga att köpbehovet är inte så stort denna gången. Vi har ju alla sakerna kvar efter Melwin och han är ju bara 1 ½ år. Men lite mer nya kläder får det nog bli ialla fall

Nej, nu sjka jag fortsätta binda hårkrans. Makens mormor fyller 90 år idag så det blir storkalas, och eftersom jag är floristen i släkten så får jag stå för att fixa fina blommmor Back to work

• ladyluck

Här kollar vi på talang2007 och mumsar cheeze balls(hur 17 stavas det?) Mmmm gott, men hade gärna haft en chokladkaka också. Nån som bjur?

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3