BF Juli-07 Nr3
Fin fint Tbmh!!!

Go natt tjejjer!!
Fin fint Tbmh!!!
Å de känns väldigt bra med tanke på alla mina extra kilon jag har ändå!
Mjukis:
Jag är mållös!!!! Helt otroligt, vilka idioter. Man tror ju inte sina öron/ögon. Kram
Hej!
Idag har jag vart hos bm. Kul!! Är i v 25 och allt verkar bra, hjärtljuden var 146, jag låg på - 1 kg nu, symfusmåttet var 23 cm, och blodvärdet var fortfarande ok, så jag slipper järntabletter ett tag till
Åh, vad spännande!!! Vill att det blir sommar nu. Kram alla
Jag har redan fått en nästan 5 kilos klump en gång(4815), så jag räknar nog med att det blir en till stooor bebis
Vi har köpt syskonvagn, en dress, en filt, påslakan och en liten skallra! Ska lägga in bilder i mitt album har jag tänkt, men än finns det inga bilder på de sakerna. Måste precis som någon annan sa innan säga att köpbehovet är inte så stort denna gången. Vi har ju alla sakerna kvar efter Melwin och han är ju bara 1 ½ år. Men lite mer nya kläder får det nog bli ialla fall
Nej, nu sjka jag fortsätta binda hårkrans. Makens mormor fyller 90 år idag så det blir storkalas, och eftersom jag är floristen i släkten så får jag stå för att fixa fina blommmor Back to work
Här kollar vi på talang2007 och mumsar cheeze balls(hur 17 stavas det?) Mmmm gott, men hade gärna haft en chokladkaka också. Nån som bjur?