BF Juli-07 Nr3

Jättefin sida du har förästen

Mammab: Den där pajen får det juh verkligen att vattnas i munnen Å ja som hade jordgubbar hemma förut
De har jag käkat upp!!Ingen paj kan det bli alltså...
Appropå bajsa på sig, så gkorde jag också det, jag tänkte aldrig på att be om lavemang, och det var ingen som frågade mig. Jag fick lite panik när jag insåg vad jag skulle göra:Vråål:jag bajsar snart på mig Men dom var nog väldigt vana...var ingen reaktion alla, de bara torkade och så var det inget med det!
Kommer inte ihåg vem som pratade om att göra nr 2 efter förlossningen?? Men jag har en kompis som sprack vääldigt mycket både vaginalt och analt och runt omkring, och hon fick nån slags olja(?) som hon skulle dricka dagligen(vet inte hur ofta) för att mjuka upp och göra det lättare att bajsa.
Angående förlossningar också, så hoppas jag på att det kan bli ungefär lika som med Melle. Vi var på sjukhuset i 6 timmar bara. Helt perfekt, gick lagom fort, hann med lixom. Vi har en timmes resväg dit+ att vi har Melwin denna gången som ska lämnas alt nån komma hit, beroende på tid på dygnet. Så det får inte gå mycket fortare för då blir det väl i bilen*läskig tanke*
Håller mina tummar stenhårt för zandrisen!!!
Mammab: Det tycker jag du gör rätt i!!Verkar som du grejjar med nåt hela tiden tycker jag Nu ska jag snart möta min man så vi kan luncha ihop. Trevligt!! Inte så ofta vi det, tyvärr, men idag har vi juh fått pengar
Ha det gott tjejjer!!
Melwin brukar lägga sig runt 19:30-20:00 annars. Nu så bli det minst en timme senare, han vaknar samma tid på morgonen som innan men blir grinigare under dagen istället!?
Jonali: Här är en till som har hyrt stuga, fast i karlstad, över midsommar. Då har jag två veckor till bf. Men som du säger så finns det ett bb nära, jättenära om man jämför med hemifrån. Vi ska till näl, och dit har vi lite mer än 8 mil en väg!!