BF Juli-07 Nr3
*vink vink*
Nu har jag oxå hittat hit! Har inte varit inne på hela helgen, och det var en del att läsa - shit, vad ni skriver!
*vink vink*
Nu har jag oxå hittat hit! Har inte varit inne på hela helgen, och det var en del att läsa - shit, vad ni skriver!
Jessa6: Grattis på födelsedagen!
Lindaojohan: Jag har ett jättegott recept på tacopaj, om du vill ha.
Ni är många som pratar om foglossning och andra krämpor. Jag har börjat få ont i ländryggen och ut mot höfterna (typ bäckenet), och har jag suttit still en stund är jag jättestel o det tar en stund att komma igång igen. Frågade min BM om det kunde vara foglossning, men hon trodde mer på att ligamenten drar o växer. Jag har dock förmånen att ha en bästis som är BM, och hon sa att man inte kan säga att det INTE är foglossning.
Undrar om det har känts/känns ungefär likadant för nån av er, och vad eran BM isåfall sagt?
Jag har gått upp nästan 11 kg!! Inget kul alls... man undrar ju vart det ska sluta?!
LindaoJohan: Visst ska du få tacopaj-receptet! Har det inte här och nu, men vill du att jag skriver det i din inbox senare?
Solstraalen: Haha, ja vi kanske ska bilda klubb Jag har inga barn sen tidigare, så jag har inte ens det att skylla på viktökningen
LindaoJohan: Ska försöka komma ihåg att maila dig sen!
LindaoJohan: Då måste du ge mig en lägesrapport när ni kommer hem, för vi åker dit i slutet av april! *gött* Vart där ska ni?
Välkommen i klubben Vallmar!
LindaoJohan: BM har ett slags intyg som man fyller i när man ska ut och resa, så be att få ett sånt.
Suck, inget Gilmore Girls och Desperate Housewives ikväll, sambon ser på hockeyslutspel... gillar iofs hockey, men inte lika kul att kolla när det inte är laget man håller på.
mammab: Jag mår oxå illa på morgnarna...
Tycker t o m att illamåendet blivit något sämre, den senaste veckan har jag även känt av det några kvällar. Käkar Postafen varje dag (på morron), har försökt att sluta men det funkar inte speciellt bra. När jag hämtade ut tabletterna på recept sa expediten lite medlidsamt " Jaha, du hör till dom som fortfarande mår illa, det är någon procent som får dras med det även efter de första månaderna". Kul - NOT!
Trollie:
Som Beckah skrev, så kan man tydligen ha äl och släppa ett ägg fastän man nyss blivit befruktad. Frågade en gyn.läkare om det i somras. Ovanligt, men händer!
Solen skiner, även jag har vårkänslor idag
Kattmamma: Jag är i v.25 och har gått upp nästan 12 kg...
JoNaLi: Vad kul att höra om dig och bebbens pappa!
Även jag var hos BM igår, mitt SF-mått var 24 (mitt på kurvan). V.26 imorrn!! Nu börjar det ju faktiskt rulla på lite snabbare