Inlägg från: Mammelutten |Visa alla inlägg
  • Mammelutten

BF Juli-07 Nr3

Halvblod: Underbart väder?!?!
    Här i Karlstad snöade det stoora flingor i morse och låg vitt på gräsmattan, lagom roligt... Men nu har det iaf gett sig, så det är "bara" gråmulet o vått. Men, ser fram mot helgen, så ska det bli fint!

• Mammelutten

Calylite: Min bebis sparkar för det mesta på höger sida, o även ganska mycket rakt neråt mot tarmarna.

Halvblod: Håller tummarna för att det blir ni som kammar hem budgivningen!
    Var det du som sa att livmodern kunde vara sned? När jag ligger ner ser min mage helt sned ut, den är större på höger sida Syns dock inget i stående position. I början trodde jag att det kunde vara knoddis som låg mer på den sidan, men eftersom det ser likadant ut hela tiden så kanske jag har en sned livmoder?!

• Mammelutten

Ella174: Jag kan inte skylla på det , min sitter i bakvägg/vänster sida.

• Mammelutten

Vill bara önska alla en riktigt Glad Påsk!! Ät och drick gott

• Mammelutten

Phuh, nu har jag äntligen läst ikapp allt, har inte varit inne sen i torsdags så det var en hel del... Det verkar iaf som om de flesta har haft det gott i påskhelgen!

Apropå foglossning: jag fick så ont i ländryggen i förrgår (i samband med en promenad) och det höll i sig även igår. Känns som ryggen nästan låst sig, och som Becka skriver, så har nätterna inte varit nån hit. Tror ni det kan vara foglossning, eller är det mer troligt att jag helt enkelt bara har suttit och legat för mycket i helgen?!

• Mammelutten

Hej tjejer! *vinkar*
    Har inte varit här inne på hur länge som helst, har varit utomlands i en vecka och innan dess hade jag fullt upp in "real life"
    Har som ni säkert förstår inte läst igenom allt som skrivits de senaste typ tio dagarna, men hoppas iaf att alla mår okej! Är ju inte heller den som skriver speciellt ofta, men jag är normalt sett inne varje dag och läser så jag brukar ha koll!

Ha en fin dag i solen!

• Mammelutten

Ladyluck: Vart i Karlstad har ni hyrt stuga? På Skutberget eller Bomstad kanske?

Mitt vuxenpoängtest visade att jag hade ungefär samma ålder som min verkliga ålder. Lite LAGOM sådär

• Mammelutten
    ladyluck skrev 2007-05-09 17:42:31 följande:
    På bomstad. Är det fint där? Har hört så mycket positivt!!
    Jodå, det är ganska fint där! En lång och långgrund strand, barnvänligt
  • Mammelutten

Grattis veronicaq!

Jag o min darling förlovade oss förra måndagen (valborg) när vi var i Turkiet Oxå vitguldsringar från Schalins. Bra val!!

• Mammelutten

Å jag har oxå förlovat mig, men det har alla missat

• Mammelutten

Tack alla!

Vi förlovade oss i Turkiet förra måndagen (valborg)

• Mammelutten
    Beckah82 skrev 2007-05-11 14:06:13 följande:
    Överlag är man ju lite självupptagen när man är gravid...speciellt om man är mitt inne i något jobbigt under graviditeten.Jag har varit heeelt uppe i mitt den här veckan med högt sockerprov och framförallt Victors märkliga sjukdom. Nu är förhoppningsvis båda bitarna ur världen Ska åka till Stockholm nästa vecka på en snabbvisit. Tis-Ons. Ska fotas för tidningen Amelia. Ska vara med i något repotage jag råkade tacka ja till för några veckor sedan.Blir väl sista utflykten innan Alvin kommer
    Spännande med plåtning i Amelia! Vad ska reportaget handla om?
  • Mammelutten
    Vickyb skrev 2007-05-11 14:08:54 följande:
    Grattis! När var detta?
    Kolla lite längre upp! (inlägg 10477)

Tack igen alla!
  • Mammelutten

Hemlis: Tror det var du som frågade om illamående? Jag har känt av illamående HELA tiden, och äter fortfarande en Postafen om dan... hur kul är det?! Det kan funka att låta bli en tablett nån enstaka dag, men då kommer det surt dan efter istället. Plus att jag är mer åksjuk än jag brukar vara...

Som Jen2006 har sagt, här i Värmland spöregnar det idag! Såg ut som f-n när jag kom till jobbet i morse, dyblöt (hade regnställ, men cyklar) o mascara som rann över hela ansiktet... blää!

• Mammelutten

Jen2006 o Trollie:
    Har ni, Jen, redan varit på studiebesöket? Går ni på föräldragrupp på Gripen? Vi ska iväg på studiebesöket nu på onsdag
    Jag vill nog stanna på Patienthotellet i några dagar, är ju trots allt första barnet så jag tror det kan kännas tryggt o skönt.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3