Inlägg från: little baby |Visa alla inlägg
  • little baby

BF Juli-07 Nr3

Hej på er tjejer, vad roligt med NY tråd, har jobbat hela helgen så jag har missat ett antal sidor nån som har lust att sammanfatta lite orkar inte läsa 36 sidor Fundersam

Mår ni bra allihopa?
    Nåt spännanade som har hänt?

Här är allt bra, lite trött efter helgens jobb men det går bra!
    Bebisen sparkar o har sig *mysigt* går in i v 22 på Torsdag, HURRA!Cool

OBS LÄNGATAR EFTER  ush det är så grått o trist här och snöar typ hela tiden Skrikandes

ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)
  • little baby

Godmorgon tjejer.
    Idag är min lediga dag har jobbat sen i fredags, men ändå så är jag uppe tidigt idag konstig man är...Skrattande

Idag ska jag iväg o shoppa lite grann.Penga mun Ska bli såå roligt. (kanske därför amn flyger upp ur sängen Flört)

Ja mitt tålamod är inte heller det bästa men det är oxå mitt första barn, så jag beundrar ER som redan har barn hemma som kanske är i trotsåldern eller liknande *puh*
    KRAM PÅ ER!

• little baby

hej på er tjejer, har missat lite vad ni har skrivit men man hänger ju oftast inte med...heheh

Jag är sååå pirrig o nervös ska på UL + 3D + könsUL imårn kl 14,30 hos Dr Selbing i Linköping

...blir inte många timmars sömn inatt hehe...
    Ska blii sååååå spännande och se vem som ligger i min mage pojke/ flicka jag vet inte
    Ena dagen känns det som en tjej andra som en kille...

Återkommer mer imårn..ha de bra allihopa.

Sov gott KRAM!

• little baby

Godmorgon tjejer!

Igår var vi på UL + 3D i Linköping hos Dr Selbing (så proffisonell människa)
    Det var helt underbart att se den lilla i magen lite envis o blyg men efter lite flörtande och buffande på magen så vände den sig tillslut mot kameran för lite fotografi Skrattande

Allt såg bra ut och vi tog reda på kön som vår lilla tjej vägde 496 g och var ca 24 cm lång Kyss

Helt undebart jag är såå lycklig och tacksam att allt såg bra ut och att hon verkade hel o frisk!

• little baby

solstraalen: ush vad tråkigt jag vet hur det är jag hade problem tidigare med ryggen (innan jag blev gravid) jag har överrörlig rygg sa min sjukgymnast så träna och en god hållning så lindrar den mesta smärtan-men jag vet inte har ont både när jag tränar och när jag inte tränar

Så nu när man är gravid så har man ont till o från hela tiden-speciellt när man jobbar inom vården Fundersam 

Men värme brukar göra så muskulaturen slappnar av så som ngn nämde vetekudde funkar nästan jämt på mig-sen hur ont man än har så är det bra att röra på sig så man inte blir stel, då får man igång blodcirkulationen också det är bra!

Hoppas du snart blir bättre i ryggen

• little baby

jag köpte min vetekudde på Hemtex jag tror alla vetekuddar luktar mer eller mindre gröt när man värmer dom, men man får lukta lite gröt Glad det är de värt!

• little baby

åhh fyy Förvånadja lavendel luktar ju starkt/intensivt så det luktar nog inge vidare, i synnerhet inte när man är gravid Skrikandes

• little baby

Solstraalen: Njäe jag håller mig till min gröt istället luktar varje fall åt mat hållet Räcka ut tungan

• little baby

ja verkligen den växer uppåt mera rund liksom..min har oxå växt massor bara på en vecka ska ta nya kort nu i veckan o uppdatera upp bildgalleriet...

Men visst är det mysigt att ha mage ? Skrattande varje fall just nu när man fortfarande är lite "smidig" heheh

• little baby

Oj denna vikt ...ska till MVC nu kl 14.00 så vi får se hur mycket jag har gått upp nu från inskrivningen har ingen aning om vad jag vägde innan graviditeten, men det visar sig iidag

Men jag har nog gått upp kankse 6-8 kilo (bebisen väger 496 g Skrattande) Resten av kilona vet jag inte vart jag fått ifrån Flört inte kan det väl vara godis o fikabröd....Skrattande

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3